Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo! 
Vandaag nod normaal altijd sochtends of smiddags ongesteld nu nog niks? heb erg veel last van de zijkant van me borsten. Vanochtend wel getest maar negatief...

Ben zo benieuwd! 

Sterkte allemaal op het Wachtbankje ?

He Laindey, 

Gaat goed! Wel een tikkeltje in spanning. Geen duidelijke symptomen. Alleen vandaag ineens bloedsmaak in mn mond op t werk.. Bloedend tandvlees? Maar of dat echt iets is? Zal wel niet. Heb geen menstruatie symptomen maar ook geen voor een zwangerschap. Ga dus uit van niets.
En jij?? ?

X Renate

@ Rvis 
Oh toch wel spannend! Ik heb ook last van bloedend tandvlees. Gisteren wat steken in mn baarmoeder en vanochtend wat lichtbruin bij afvegen. Maar verder ook nergens last van haha. We zullen zien! 

Hier na 41 dagen nog steeds niets te herkennen. Heb soms rond mn keel vlagen van misselijkheid en voel een gek gevoel in mn buik. Had gisteren een feestje en had 4 wijntjes op dus weet nu niet of ik me zo voel door de drank of doordat ik ongesteld moet worden of is het toch een mooier succes?? spannend.. morgenvroeg gaan we testen

Lees dat er nog veel drinken als ze zwanger proberen te worden. Vroeger deed men dat ook en nu lees ik dat een drankje op zijn tijd niet erg is. Ik denk echter aan de enkele gevallen waarin het babytje wèl het foetaalalcohol syndroom opliep na een paar wijntjes van de moeder en dan denk ik, waarom zou je dat riskeren? 

Terug
Bovenaan