Wachten op NOD, wie nog meer?

Omdat er de eerste 6 weken nog geen bloedband is? Er zijn zoveel vk's en gyns die zeggen dat het tot dan geen kwaad kan. Er er zijn dames hier die niet maaaaanden maar al jaren bezig zijn. T leven moet ook leuk blijven. Anders kun je (als je pech hebt) jaren geen drankje drinken, geen biefstuk of carpaccio eten, geen kattenbak verschonen of lekkere Franse kaasjes eten?

O en met 'geen kwaad' bedoel ik heus niet een vrijbrief tot de 6 weken. Zodra je positief test direct stoppen. Maar jezelf echt niet schuldig voelen over een drankje die je hebt gedronken!

Volgens mij is dat onzin van die bloedband. Alcohol komt ook in je slijmvlies etc terrecht want dat staat weer in contact met je bloedbaan, dus ook in je eitje. Niet dat er meteen n ramp zou voordoen.. 
Ik drink ook wel S n glaasje maar niet wekelijks en na eisprong probeer ik me echt in te houden. 

@Rvis ik ben vannacht ongesteld geworden :( Deze week een afspraak maken bij de huisarts. Iets gaat er niet helemaal goed heb ik t idee. Had t gevoel de innesteling te voelen, gepaard met bruinverlies maar blijkbaar is dat weer fout gegaan.
Ik ga voor je duimen Rvis! 

@laindey nee, stom! Het is je zo gegund om zwanger te zijn. 
@Rvis hoe gaat jet met je?
Hier vanochtend een smiley op mijn test. Dus dat betekend tussen nu en 2 dagen een eisprong. Dat betekend volgende week even relaxen op vakantie en een keer geen menstruatie op vakantie.

Oh nee Laindey! Ik begrijp dat je baalt! Echt vervelend steeds zo... Ik blijf wel hoop houden voor jou! 
Beautygirl, fijn! Dat is ook wel even een lekker gevoel he, nu even klussen en dan met rust op vakantie! Tis je gegund. 
Bij mij is er nog niets.. Maar verwacht dat mijn menstruatie elk moment wel zal komen. Ik voel t nog niet, maar heb zo het gevoel dat het te mooi om waar te zijn is dat ik nu meteen weer zwanger zou zijn. Geloof er niks van.... 

@beautygirl oh fijn dat je je eisprong hebt gevonden! Maak er maar mooi gebruik van ;) Heel erg fijn dat je niet ongesteld bent op vakantie! 
@Rvis ben echt heel benieuwd hoe het bij jou loopt deze maand!
Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor woensdag. Ben heel erg benieuwd wat ze gaat zeggen. Gelukkig gaat mn vriend mee en die staat helemaal achter mijn beslissing om afspraak te maken. 

Laindey dan ben ik ook eens benieuwd! Laat je even iets weten? 
Ik begin t nu langzaam wel spannend te vinden.. Had vandaag echt mijn menstruatie verwacht maar voel nog niets! Ik had steeds totaal geen hoop.. Maar nu stiekem toch een beetje. Ondanks dat ik mij niet zwanger voel. Wel heb ik af en toe n steekje bij mijn rechterlies. En dat is de kant waar ik ook mijn eisprong had gehad en had gevoeld. ?

Terug
Bovenaan