Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik hou jullie op de hoogte! 
@Rvis al getest? Ben wel heel nieuwsgierig nu haha. Ze zeggen toch altijd dat je zwanger raakt wanneer je het het minst verwacht? 

Nope. Nog niet getest! Ga ik voorlopig ook nog niet doen. Heb ook geen test in huis, (behalve clear blue) maar die is voor als t raak is? Dus ik ga rustig afwachten vooralsnog. In het verleden te vaak te snel getest en dan negatief en alsnog ongesteld geworden.. Ik wacht nog wel even tot ik symptomen krijg.. Of juist ongesteld. ??

heb de test gedaan maar negatief  en nog steeds niets te bekennen. Zit momenteel op dag 42. We worden allebei moe van het wachten. 
Vrijdag ochtend nog een keer testen als er niets te bekennen is..

Ik heb tóch getest vanmorgen. Op de een of andere manier dacht ik gisteravond toch bijna zeker te weten dat ik zwanger was. Maar de test was negatief net. Jammer! Toch voel ik me niet alsof er een menstruatie aan komt. En had ik gisteravond in bad van die kleine steekjes... Die heb ik zo vaak gevoeld toen ik de vorige keer zwanger was. En mijn borsten beginnen langzaam "anders" te voelen, kan het niet uitleggen. Maarja.. Ik zal het mij wel inbeelden dan. Negatief. Wachten op mijn menstruatie dan maar........ 

@Rvis jammer zeg! Was wel mooi geweest! Maarja zolang je niet bloedt kan het nog hé ;) 
Ik heb straks de afspraak bij de huisarts.. Ik vind het toch wel heel spannend. 

Spannend Laindey! ?

Ja... serieus. Ik denk echt dat ik zwanger ben.. al zegt de test negatief.. ik weet t bijna zeker. Alles in mij zegt net als de vorige keer.. zwanger. Ik wacht.. en anders test ik zaterdag. ??

Terug
Bovenaan