Wachten op NOD, wie nog meer?

Ohhhh wat spannend allemaal!!!
als ik dit allemaal lees dan hoop ik dat iedereen geluk mag hebben en zwanger mag zijn!!!
ik ben ook al over tijd.. twee keer test gedaan..maar nog steeds negatief! Word er gek van, want ben nooit overtijd! Kan ik te vroeg getest hebben? Of is het gewoon jammer ... volgende keer beter?

@Rvis ik hoop het zo voor je! Spannend hoor! 
Vanmiddag bij de huisarts geweest en doorverwijzing gekregen voor de fertiliteitsarts. Heb al bloed moeten laten prikken om wat standaard dingen te controleren. Mn vriend heeft een potje voor z'n kwakje gekregen die onderzocht gaat worden. Hij gaat daarvoor deze week of volgende voor langs t ziekenhuis, in ieder geval voor 15 oktober want dan hebben we de afspraak bij de arts. Ben wel echt heel erg benieuwd aangezien ik niet echt vreemde cyclussen heb gehad ofzo. 

Oh Laindey! Wat goed dat ze het meteen aanpakken! Hoop dat het allemaal meevalt voor je. Spannend allemaal. Nog twee weekjes afwachten dus tot de afspraak in t ziekenhuis. Hoor je al eerder de uitslag van het bloes prikken? Weet je waar ze je voor geprikt hebben? Ik duim voor je!
Ja ik heb nog steeds geen menstruatie. Dus heb echt nog goede hoop. Durf het bijna niet uit te spreken bang dat ik dan het lot tart??

@SjaMee ah nee toch :( Balen joh! 
@Rvis wanneer wil je weer gaan testen? Ik vind het zelfs spannend voor je haha! 
Ja, ben echt blij dat we direct doorverwezen werden en eigenlijk de bloedtest en sperma test al van te voren kunnen doen. Scheelt toch weer wat tijd. Waar ze exact op hebben geprikt weet ik niet, waarschijnlijk vitamine, schildklier etc. Kan vanmiddag rond 14.00 bellen voor de uitslag daarvan. Ik verwacht dat dat allemaal wel goed is eigenlijk. 

Al bijna 10 maanden niet meer gereageerd in dit topic maar ik herken me erg in jouw verhaal Laindey! 
Ik heb ook pas mijn eerste afspraak bij de huisarts gehad, bloed laten prikken (Bij mij werd ook vertelt dat er bij een bloedonderzoek ook op chlymidia getest wordt, omdat hierdoor verklevingen in de eileiders kunnen optreden) en een inwendig onderzoek. Zeer kort overigens en alleen met een eendenbek, vraag me af wat de ha daar zo snel heeft kunnen zien? 
Alles leek in ieder geval in orde en mijn vriend heeft vandaag zijn sperma in geleverd. 
We zijn nu 13 maanden bezig.. Heb verder geen rare cyclus. 
Ik gun (vooral) de dames die al wat langer bezig zijn heel veel geluk! 

Hallo dames,
Na een paar manden steeds proberen om zwanger te worden en steeds weer aan het eind van de cyclus in de stress te schieten omdat ik echt dacht dat ik zwanger was, is deze maand hee rustig verlopen. Het is ook bijna niet mogelijk dat ik zwanger ben, maar nu slaat de twijfel toch wel weer een beetje toe. Vanmorgen had ik echt roze spotting aan mijn wc-papier, maar daarna heeft het niet doorgezet. In mijn maandverband zag ik een heel klein donker vlekje zitten, maar verder niets. Net nog naar het toilet geweest en wel een beetje kleurverschil op mijn wc-papier, maar geen roze/rood. 
Ik voel me de hele dag al niet lekker, misschien heeft een aanstaand griepje er iets mee te maken.
Of zou het nog een innesteling kunnen zijn? Ik heb ongeveer twee weken geleden op zaterdag mijn eisprong gehad, denk ik. 

En Laindey? Hoe was de uitslag?
Ik ga morgen denk ik nog een testje wagen...? Twijfel nog lichtjes of ik het wel zou doen. Maarja.. Ergens ben ik zelf wel erg benieuwd of ik gelijk heb! Ik denk voor 95% zeker te weten dat ik zwanger ben.... Maar de test was dinsdag toch echt negatief! Maar ik had zondag al ongesteld moeten worden, anders maandag.. en nog geen enkel teken van menstruatie. Wel heb ik net als de vorige keer dat ik zwanger was dat mijn borsten ietwat anders voelen.. En mijn darmen/buik zijn van streek en opgeblazen. Erg spannend dus! Morgen of zaterdag testen?? 

Terug
Bovenaan