Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik ben ondertussen helemaal verward. Alles in mij zegt.. zwanger. Ben ondertussen al 5/6 dagen overtijd. En net getest. Negatief. Heeft nog iemand hier ooit zo lang een negatieve test gehad? Misschien moet ik me maar uit mn hoofd zetten dat ik zwanger ben.. Ik word er nu iig behoorlijk onrustig van! 

@RVis, welke testen heb je?
ik heb t zelfde, maar is mijn eerste ronde dus heb nog niet echt statistieken m.b.t mijn cyclus. Zondag was dag 28. Geen enkel teken van menstruatie. 
Test vanochtend negatief. 
Wel 4 dagen vorige week trekkende onderbuik gehad. Een zwangere vriendin zei dat zij haar eisprong zo had gevoeld, dan zou ik 6 okt. NOD hebben. (Wel lang, mja) Ik voel me zo zeker over een zwangerschap, maar met in mijn achterhoofd wel dat ik het mis zou kunnen hebben. 

Minty, ik heb nu getest met kruidvat test 2v 5 euro. Die werkten de vorige keer ook prima. Ik voel mijn eisprong ook altijd precies. 
Is jouw cyclus altijd 28 dagen dan? Of weet je dat niet zeker? 

@RVis oke, ja dat schijnen de betere te zijn. Ik had die met het kruis en nu zegt een (voor 2e keer) zwangere vriendin dat die t bij haar 2x mis had. Vreemd, mij lijkt dat als je zwanger bent de meeste testen dat op zouden moeten pikken, maar blijkt anders in de praktijk. 
Ik ben 2 jaar geleden gestopt om even te ontpillen, dat doe ik zo om de twee/drie jaar. Dan ben ik meestal ook na  28/29 dagen ongesteld, nu heb ik na mijn onttrekkingsbloed nog geen drup gehad dus echt nog afwachten. Zondag 35 dagen. 
Had vorige week 3 dagen trekkende onderbuik, misschien toen pas eisprong? Of innesteling, maar dat denk ik niet.

@Rvis wat vreemd joh. Misschien een andere test proberen? Anders contact opnemen met je gyn als je je zo blijft voelen en niet ongesteld wordt? 
Mijn uitslag van mn bloed was allemaal goed. Geen idee wat er precies allemaal is getest, maar er is niks vreemds aan gezien. 

@Rvis en weet je al meer? Ik ben al even niet online geweest doordat ik een beetje klaar was met het gedoe zwanger worden. 
Inmiddels is dat gevoel wel verdwenen en zijn mijn vruchtbare dagen achter de rug en ben ik druk met koffer inpakken en moet ik nog 1 dag werken

Ja.. ik snap m ook niet meer. Morgen 7e dag overtijd. Nog steeds geen menstruatie of teken van menstruatie. ? Laag hcg? Of dat het eigenlijk wel bevrucht was maar dat de innesteling niet helemaal lekker is verlopen? En dat ik strx alsnog ongesteld word? Meer kan ik niet verzinnen. Ik ga proberen het los te laten aangezien de test echt ultrawit was. Heb m echt op alle mogelijke manieren in t licht gehouden om te kijken of ik niet tóch iets zag...? ?? Maar nee, echt omo wit. En toch nog steeds steekjes in mijn lies.... Zucht. *probeert hoofd leeg te maken* ?

Wel fijn Laindey dat alle uitslagen goed waren! Is dat alvast uitgesloten. Benieuwd naar jullie afspraak. 

@RVis

Wauw echt lang geleden. Dacht dat ik er vanaf was. Helaas was dat niet zo, werkt ongesteld maar eitjes rijpte niet. In januari gestart met clomid en dat was gelijk raak. Ik kon het toen niet meer aan om hier te kijken omdat ik erdoorheenzat. Gaat nu natuurlijk weer goed. Is het gelukt met de clomid? 

Dit was dus Zeeuwse muts?

Terug
Bovenaan