Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi zeeuwse muts! 

Dus als ik het goed begrijp.... ben je nu in September mama geworden?? Proficiat!
Ik ben nog steeds aan het wachten ja.. vorige week zondag had ik mijn menstruatie moeten krijgen. Nog steeds niks.. Vrijdag getest, negatief! Dus ik ga t morgen nog eens proberen denk ik? ? Voel niks van een menstruatie aankomen.. Snap t niet!

Okay. Na een week overtijd te zijn.. Ben ik vanmiddag ongesteld geworden. Voelde rond 13u ineens krampen, en toen wist ik wel dat t komen ging. Helaas.. Weer verder met clomid.......... #geenzinmeer ? 

Hoi ik ben bijna 38 weken nu..  Heb veel geluk gehad.. 
Jeetje dat is heftig voor jullie. Zou zo graag een beetje spanning voor je weg willen nemen, gun het iedereen zo.. veel sterkte en ik houd het in de gaten. ?

Hoi, ik ben weer voor de volgende ronde aan het wachten. Ik had mijn ei op woensdag de 26e in de middag (de ochtend een lh piek maar in de avond was die alweer flink gezakt) maar helaas door avonddiensten en mijn vriend zijn ochtenddiensten hebben we alleen die zondag ervoor geklust.
Ik weet dus dat er een kans is maar dat die erg klein is.
Nu heb ik vanaf de dag van ovulatie erg gevoelige tepels tot gisteren toe. Ik heb een gek gevoel in mn onderbuik en ben best opgeblazen en heb sinds vandaag diarree (sorry tmi ?). Ik heb ook sinds gisteren een gek gevoel in mn maag en keel, alsof er een brok in mn keel zit. Ik ben niet misselijk maar t voelt niet prettig.
Ik ben nu 8dpo en ik hoop nu toch wel heel erg dat dit de 1e tekenen zijn van een positieve test komende week ??
Groetjes Peanuth

Terug
Bovenaan