Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik melden hier ook weer! Zitten sinds zondagavond in Griekenland en kom helemaal tot rust. Morgen avond/nacht vliegen we naar huis en maandag naar het ziekenhuis.
ik heb het idee dat mijn borsten voller zijn geworden. ik heb ook geen afscheiding oud bloed nog, dus het kan alles zijn. 
Dindag is mijn NOD dus we wachten maar weer.
@Rvis stom dat je weer bent gaan menstrueren. Hopelijk snek een nieuwe zwangerschap 

Update: sinds gisteren af en toe misselijk en mijn borsten doen toch pijn en zijn gevoelig. Gisteren stonden ze op springen! 
Dit heb ik dus nog nooit eerder gehad. 
Waarschijnlijk doen ik morgen een test als ik weer lekker thuis wakker wordt. Ik test dus nooit voor mijn NOD maar omdat ik morgen naar het ziekenhuis moet wil ik wel. Wat zou ik doen?

Hallo dames..
woensdag was mijn nod... nu dus al 5 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test. Gister enorme last gehad van mijn onderbuik. Het leek wel op menstruatie kramp maar niks zet door.. met een kruik op mijn buik gelegen. De last in mijn onderbuik was savonds zo goed als weg. 
3 maanden geleden gestopt met de pil en 3x een cyclus van 27 gehad. Mijn cyclus was dus meteen netjes eigenlijk. En nu zou het dan 32 zijn anders.... ik heb ook heel veel last van afscheiding. Gister met plassen hele dikke crème achtige...
Iemand al zoiets meegemaakt of advies? 
Het blijft me bezig houden door de onzekerheid....

Oh nou ik heb getest! 
We kwamen vannacht pas thuis om kwart over 4, dus ik kon uitslapen. 
Maar de test ik heel erg positief! Gelijk na  2 minuten een licht streepje en na 5 minuten een knaller. Getest met de 2v5 van Kruidvat. 1dag voor NOD

Wauw Beautygirl wat lees ik nu, eindelijk na al dat wachten ben je dan nu zwanger geraakt!!! Een hele hele dikke proficiat meid!!! Wat gun ik jullie dit! En nu hard duimen dat de kleine lekker blijft plakken! Hoe zijn jullie er onder?

Terug
Bovenaan