Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey, mag ik even meepraten hier? 
Wij zijn sinds mei aan het proberen voor een 3de kindje. De eerste 2 zwangerschappen meteen zwanger.
Deze keer was het niet anders, maar dit is helaas op 6,5 week foutgelopen. En sindsdien niks meer. 
Sinds vorige week voel ik me anders en heb ik wat kwaaltjes (maar ik wil niet teveel hopen) mijn NOD is 16-11 dus bang afwachten..

grtjs Mieke

Volgens mijn app is mijn NOD op 14-11, maar ben zo ongeduldig. Heb al 3 testen gedaan, allemaal negatief. Al anderhalve week last van symptomen die ik anders echt nooit heb, en heb me nog nooit zo gevoeld. Vind het lastig, gewoon uitgaan van de negatieve testen en het loslaten? Of volgende week nog een keer testen? Zo stressvol..

@Beautygirl sorry voor mijn late reactie. Ik had je bericht wel al gelezen, maar het is hier op het moment nogal hectisch. Wat een opluchting dat jullie een mooie echo hebben gehad en een mooi hartje hebben zien kloppen! Geniet er van meid!!!
En voor de rest ik blijf echt voor jullie duimen dat jullie ook snel allemaal een positieve test in handen mogen hebben!

Mijn NOD zou zondag zijn maar heb sinds gister al positieve testen van 3 verschillende merken. De meest duidelijke is de goedkoopste van de action (4 dagen voor NOD)  2 stuks 2,49!
Predictor 11,99 ... lichte 2e streepje
Kruidvat 2 stuks in de aanbied a 10 euro .... lichte plus
Action... zonder moeite een 2e roze streep!

Hier nu ook wachten de 20e zou ik de rode duivels moeten krijgen laten we hopen van niet
Sinds nu ruim een week last van
Misselijkheid, zijkant van borsten die enorm gevoelig zijn, jeuk/tinteling  aan tepels verschrikkelijk moe. Wat raar is is dat ik veel doorzichtig of lotion achtig slijm verlies wat ik normaal nooit doe.
Eisprong voel ik altijd dus dat zit wel goed nu is het maar afwachten 

Hi allemaal,even niet actief geweest, maar ben benieuwd hoe het gaat hier? Las wel allemaal berichten, maar die zijn inmiddels ook alweer even geleden. Nog nieuwtjes? 
Ik zit nu rond mijn eisprong, heb 2 eitjes dit keer! Denk dat ze vandaag gaan springen, er was vanmorgen op de echo namelijk al wat vrij vocht te zien, dus kans is groot! Strx voor de zekerheid nog 1x klussen. En dan begint het wachten weer ??

Spannend Rvis! Hoop op iets positiefs voor je..
Hier weer vaag.. ben vorige week ziek geweest, o.a. spugen. Test gedaan maar negatief (had ik wel verwacht). Zondag wat bloedverlies in de ochtend, maar daarna niet meer en vandaag ook een hele dag niet. Zit op dag 31.. totaal geen klachten dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen..

Ttxx, probeer even (heeeel moeilijk) 2 dagen af te wachten. Als je menstruatie dan niet door heeft gezet, zou ik nog een testje wagen. Kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben.. En tis niet leuk.. Maar t enige wat je kunt doen is eventjes afwachten. Misschien komt je menstruatie later doordat je ziek bent geweest, misschien ben je zwanger en is je hcg nog laag.. En misschien is t wel een andere reden. Lastig te zeggen! Spannend! Duim voor je! 

Terug
Bovenaan