Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik ben nog niet begonnen met ovulatietesten en heb dus ook geen idee wanneer mijn eisprong was. Ik wil de eerste 6 maanden gewoon proberen zwanger te worden zonder rekenen, meten en weet ik veel wat voor trucs haha! 
Dus over 2 maanden ga ik met ovulatie testen starten...als ik dan nog niet zwanger ben. 
Ik moet zeggen dat ik nu het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden, maar heb ook last van pijnlijke borsten, wat ik normaal nooit heb. Dus wie weet.... ik wacht nog even af....

succes met wachten allemaal!!!

Dat is vaak wel de beste manier zonder temperaturen’ plannen’ ovulatietesten etc. Juist omdat ik er zo mee bezig ben en mijn vriend (in zekere zin onder druk staat) tijdens de klus duurt het langer. Ongeplande zwangerschappen komen ook vaker voor als geplande’ maar ik kan dat niet uit mijn hoofd krijgen. Vanaf de 1ste dag van mijn menstruatie kijk ik uit naar mijn volgende eisprong en vanaf dat moment al in spanning of mijn volgende menstruatie uitblijft. 

Ja dat heb ik ook hoor, ben er nu al zoveel
mee bezig. Als ik ook nog ga testen enzo ben ik er al helemaal de hele dag mee bezig. Ik hoop dat het gewoon spontaan een keer komt....

Ik heb vanmiddag echt uren geslapen en ben nog kapot.
Ik heb  ook echt het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
Test wel in huis maar wacht braaf tot woensdag. 

BV, Ja is zeker 't leukste om eerst proberen om spontaan zwanger te worden als je die keuze hebt!! Dat is ook t allerfijnst. Seks hebben omdat het 'moet' is een stuk minder leuk kan ik je vertellen!! Haha! Hopelijk is het gauw raak voor je! Trouwens dat hoop ik voor jullie allen natuurlijk.
Gabrielle jep.. ik kijk er ook steeds naar uit wanneer we weer "kans" hebben en die twee weken erna zijn retespannend steeds. 
Ik heb sinds gisteren btw een beetje een raar gevoel, beetje alsof ik ongesteld moet worden/grieperig.. (menstruatiekrampjes, hoofdpijn, als ik snel mn hoofd beweeg beetje duizelig achtig) beetje vage bedoeling. Maar ik ben pas een week voor NOD dus ik kan (mag) nog niet ongesteld worden! Heeft iemand dit oook wel eens gehad/gevoeld ongeveer een week voor NOD? 

En Mountaintje, knap dat je zoveel geduld hebt! Spannend!

Ps. Grote pijnlijke borsten heb ik ook, maar die heb ik eigenlijk altijd in cyclussen dat ik een eisprong heb gehad.. 

Ja een week voor NOD had ik de vorige keer wel (helaas werd dat een miskraam met 7 weken) maar dat staat er los van. Dat gebeurt vaak bij een vroege innesteling’ daarna ga je hcg aanmaken en daar komen de kwaaltjes van. Die kwaaltjes had ik nu ook al rond een week voor NOD en er komen steeds meer bij (nu 2 dagen voor NOD) maar het ligt er ook altijd aan wat de vrouw zelf aan hcg aanmaakt. Het kan bij een vrouw van 0,1 tot 5 zijn bij een vrouw als ze niet zwanger is. Bij zwangerschap verdubbelt dit hcg elke 48 uur. Dus als je’ je hcg waarden weet als je niet zwanger bent’ is dat wel handig bij kinderwens dan kun je ongeveer uitrekenen wanneer je kan testen. Helaas weet ik mijn waarden niet dus ik kan nu niks berekenen.

Oke bedankt Gabrielle! Die waarde weet ik inderdaad helaas ook niet. Maargoed, ergens geeft het een gerust gevoel dat dit eventueel normale symptomen kunnen zijn. Ik vind het zo heftig om te lezen dat er veel van jullie ook een miskraam hebben gehad.. Jeetje.. Komt toch vaker voor dan ik dacht.. Akelig! Laat me weten als je weer een test hebt gedaan! Hoop dat ie raak is! Duim voor jou....

Terug
Bovenaan