Wachten op NOD, wie nog meer?

Sinds gisteren echt ont-zet-tend moe. Ik viel na het avondeten in slaap op de bank en was vanmorgen wel uitgerust toen ik wakker werd, maar na een paar uurtjes op het werkt was ik alweer gesloopt. Mijn collega's konden het ook echt aan mij merken. Ook een gekke smaak in de mond. Na wat googlen kwam ik er achter dat dit ook kan als je zwanger bent, een soort ijzersmaak. 
Afhankelijk van hoe mijn cyclus zich gedraagd deze maand kan ik komende woensdag of die woensdag er na testen... ik had altijd een nette cyclus van 4 weken maar de laatste 2 maanden waren het 5 weken, vandaar dat ik er rekening mee hou dat dat nu ook weer kan zijn. Spannend.... 

Spannend dames,
Ik heb ineens sterk het gevoel ongi te worden. Ben helemaal uit mijn humeur, moe, lusteloos. Ongi kramp en nog steeds pijnlijke borsten. Ik weet het ff niet meer maar zwanger voel ik me in ieder geval niet eerder een komende menstruatie. Bah wat voel ik mij ineens depri ?.

Dames, succes allemaal, hoop op veel mooie positieve testen deze maand ?

Ik heb ook echt last van krampen.. Ben bang dat ik ongesteld ga worden.. Voel mij zo teleurgesteld!! Ik word gek van de spanning. Die laatste dagen lijken voorbij te KRUIPEN. Ga morgen al testen. Zit dan op dag 26. Probeer t gewoon! 

Ik ken je gevoel Renate, vanochtend vroeg ook getest met kv en die zijn ontzettend gevoelig heb ik gelezen, de andere keren kon ik ruim voor nod positief testen want ik ben van mezelf een hormoonbom maar goed hij wij witter dan wit, niet eens een schaduw lijntje te zien.
Ene kant denk misschien maar goed dat het nu niet raak is want we hebben even een flinke finaciele tegevaller maar toch baal ik er stevig van om weer een maand uit te zingen.
Sorry voor mijn geklaag hoor dames, ik ben normaal een erg positief persoon maar voel me nu toch echt even down.
 Hoe is het met de andere dames, iemand al wat leuks te melden? 

Hoihoi
ik heb ook een vraagje.
ik ben al bijna 2 jaar gestopt met de pil, en altijd netjes optijd. Nu ben ik 6 dagen te laat en voel me hartstikke zwanger. 2 testen gedaan en deze waren allebei negatief. Vandaag ging ik naar het toilet en toen had ik ineens helder rood bloedverlies (normaal is het niet zo helder) en nu maak ik me toch een beetje zorgen. 
Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
alvast bedankt?

Dns, geeft niks. Klagen helpt af en toe! We zijn op t forum om naar elkaar te luisteren en te steunen waar nodig. Balen dat ie zo wit was.. Ben bang voor hetzfde effect morgen ochtend. Maar wie weet maak je dit keer wat later HCG aan.. Kan natuurlijk! Hier komt ie weer: dat ***woord: afwachten..... Succes meid. 

Rachel, sorry.. Geen ervaring mee! Kan je hier geen antwoord op geven...

Balen Dns en Renate dat jullie het ongi gevoel hebben, ik blijf toch nog even voor jullie duimen. Laatste dagen gaan altijd het langzaamst. 
Voor de rest duim ik natuurlijk ook hoor! Ik hoop ook om veel positieve berichten te horen deze ronde, daar word je toch weer positiever van. 

Terug
Bovenaan