Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi dames! :)
Heb even een break genomen van het internet. Veel gebeurd de laatste tijd. Laatste keer dat ik wat gepost had was toen ik de licht positieve test gehad. Erna een negatieve. Vanaf toen is alles heel snel en fout gegaan ook.
Ben uiteindelijk wel naar mijn arts gestapt hiermee.. kon de onzekerheid op dat moment even niet meer hebben. Moest rekening houden met het feit dat het of niet goed ingenesteld is of iets dergelijks. Kon er beter vanuit gaan dat ik niet positief zou testen. Even in de gaten houden en moest terugkomen als ik nu niet zou gaan menstrueren. Niet lang daarna veel buikkrampen gehad etc..
Maargoed we zingen het even uit. Nieuwe ronde nieuwe kansen zo moet ik het misschien maar zien. Positief blijven :)
Ik hoop in ieder geval nog altijd voor ieder een positieve test :)

Dank je Renate, het is inderdaad fijn om op het forum te zitten, wat je normaal wegstopt kan ik nu even over praten.
Ann dank je wel, inderdaad kruipen de dagen voorbij.
Sharonam, fijn weer van je te horen ik zat nog aan je denken en vroeg mij af hoe het was afgelopen. Wat vervelend voor je en ik bewonder de positiviteit. Misschien kan je een beetje mijn kant op sturen want het is hier even zoek ??

Dank je Renate, het is inderdaad fijn om op het forum te zitten, wat je normaal wegstopt kan ik nu even over praten.
Ann dank je wel, inderdaad kruipen de dagen voorbij.
Sharonam, fijn weer van je te horen ik zat nog aan je denken en vroeg mij af hoe het was afgelopen. Wat vervelend voor je en ik bewonder de positiviteit. Misschien kan je een beetje mijn kant op sturen want het is hier even zoek ??

Oh... Ben teleurgesteld. Testje van kruidvat gedaan. Hartstikke wit.. Moet zaterdag ongesteld worden.. Tsja. Kan te vroeg zijn natuurlijk. Maar waarschijnlijk gewoon door naar de volgende.... ? 

Sharonam, welkom terug. Fijn dat je positief bent! Ik ga even balen en dan ook eeer positief zijn... 

Ook hier weer negatief getest afgelopen zaterdag en dinsdag ongesteld geworden! Mega baal moment. 

Wil komende maand de ovulatie testen van clearblue gebruiken... iemand ervaring mee? Welke moet ik kopen? 

Sensistest zit ik soms te lang naar te turen

Oh ik ben zo teleurgesteld! Ik voelde gisteravond voor t eerst mijn tepels een beetje... en had al 2 dagen met tanden poetsen bloedend tandvlees.. Vanaf vandaag voel ik mijn borsten echt, ze zijn ook 'steviger'.. Heb ook echt al vanaf 28 Oktober steekjes en krampjes. Ook echt heel veel dikke afscheiding gehad een paar dagen. En sinds een aantal dagen heb ik een super goeie stoelgang, ik moet elke dag! Dat is uitzonderlijk voor mij. Ik had gisteravond echt hoop opgebouwd.. En nu net heb ik het bericht ontvangen dat vrienden zijn bevallen. Echt, super fijn natuurlijk. Maar ik heb nu zelf echt even een faal gevoel. Ik wil zo graag dat het raak is! Pff.. Sorry moest even mijn frustratie uiten. Het gaat straks vast wel weer. Heb gewoon even een baal moment!!! En hoe! Stomme stomme pcos. ☹

Terug
Bovenaan