Wachten op NOD, wie nog meer?

Wat verschrikkelijk balen weer voor alle mensen die ongesteld zijn geworden!! Soms valt het extra zwaar omdat je echt denkt dat het nu wel zover is. 
Soms schaam ik me echt heel erg, ik ben soms echt bang dat ik nooit kinderen ga krijgen. Terwijl dit pas poging 5 is, zonder ovulatietesten!! Er zijn mensen die al jaren bezig zijn. Waar maak ik me dan nu al druk om????? Ik zou zelf niet weten hoe ik dit jaren vol zou kunnen houden. Elke maand weer hopen en vrezen...pfffff

Ah wat balen zeg voor iedereen die ongesteld is geworden. 
Renate ik snap je echt heel goed. Ik heb helaas 2 miskramen gehad. 2 weken na mijn laatste miskraam zei een vriendin van mij dat ze gestopt was met de pil omdat ze graag zwanger wil worden. Ik voelde toen meteen verdriet en ik had zelfs de gedachte van oh nee hopelijk niet eerder zwanger dan mij. Ik von dat zo gemeen van mezelf mja je denkt toch egt altijd het eerste aan jezelf hoe erg je het een ander ook gunt. 
Ik zit te wachten tot mijn man thuis komt en dan gaan we een test doen. Morgen is mijn nod. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Dat zou meteen de eerste keer weer na mijn curretage raak zijn dus ben benieuwd. 

Anne! Ik hoop dat je raak hebt.. Na 2 miskramen zou goed nieuws wel welkom zijn kan ik mij voorstellen. Ik ben weer wat gekalmeerd.. Baal gewoon dat er weer n ronde met medicijnen aan komt. En ik weet dat ik niet mag zeuren.. Er zijn mensen al veel langer bezig als mij! Maar de gedachte dat het misschien heel lang gaat duren maakt mij verdrietig. Overal om mij heen lijken de baby'tjes alsof het niks is geboren te worden! 

Iedereen veel succes.. Ik denk aan jullie. 
Trouwens, hoe denken jullie over een maansteen?

Pff ik vind het rot voor jullie! Soms is het gewoon even ontzettend klote, vooral als er inderdaad in je omgeving de baby's om de oren vliegen! Gelukkig is er dan dit forum waar je alles een beetje kwijt kunt. Hopelijk is het voor een ieder van ons snel raak! ❤

Dns neeee heb zo voor je zitten hopen dat je me kon volgen naar het juli topic.
Vind het moeilijk on hier te reageren omdat somige zoveel pech hebben en ik best snel zwanger ben geworden. Maar meiden weet dat ik met jullie allemaal meeleef en mee hoop. 

Terug
Bovenaan