Wachten op NOD, wie nog meer?

Aaah mountaintje wat lief van je, nou ik ben nog niet geworden, morgen mijn nod en heb echt nog niet het gevoel dat het komt. Ik ben in de war?. Geen bloed geeft moed toch ?.
Gewoon blijven reageren hoor want ik vind dat gewoon leuk, ik ben blij voor jou dat het snel is gegaan en daar is niks om voor te schamen of rot over te voelen. Het geeft een mens juist hoop ??

Hi allemaal,
Ik ben in juni gestopt met de pil na 8jaar. Gebruik geen ovu testen. Volgens mijn menstruatie app heb ik maandag mijn ei gehad en ben ook sinds maandag continu misselijk en hoofpijn. Ik heb bijna iedere ronde gedacht dat er symptomen waren. Maar dit was misschien nog het ontpillen.
Wachten duurt erg lang elke keer. Wordt er nu al onzeker door omdat het maar niet lukt ookal zijn we nog maar zo kort aan het proberen.

Nou dames,hieronder de uitleg over de maansteen: 
Werking
Vrouwelijke energie, vruchtbaarheid en intuïtie.
Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij (pre) menstruele klachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.

Tsja... Ik heb er pas een gekocht... En idd.. baadt het niet schaadt het niet. Draag 'm elke dag bij me.... 

Nou ik hen gister getest met clear blue digitaal en daar kwam op te staan “niet zwanger” nu had ik een dag daarvoor met sensitest getest en daar stond wel een licht streepje op??? 
Zou het nu zo zijn dat het vruchtje niet ingenesteld is dat ik dus eergisteren nog wel zwanger was en nu niet meer of is due test van cb gewoon niet zo gevoelig. 
Ik denk zelf echt zwanger te zijn ik heb zere borsten heb het met vlagen zuur en ben behoorlijk chago
maar doordat die test “niet zwanger” aangaf zit ik behoorlijk te twijfelen 

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn vriend en ik zijn nu sinds eind Juli gestopt met de pil om bewust zwanger te worden ? Inmiddels in ronde 4… Vorige rondes nergens last van gehad (logisch want werd ook iedere keer ongesteld haha), mijn cyclus is niet heel regelmatig, eerste ronde 22 dagen, daarna 35 dagen en daarna 27 dagen. Nu hebben we gewoon de eerste 2,5 week van deze cyclus lekker om de dag geklust om de meeste kans te hebben raak te schieten hihi. 
Nu heb ik woensdagnacht wat lichte kramp in mn baarmoeder gehad en gisterochtend ging dit over in heverigere kramp, daarna heeft het in mindere mate aangehouden, beetje zeurend zeg maar. Verder heb ik af en toe last van vlage met misselijkheid/boeren, vooral na het eten en als ik in bed lig. 
Nu zou ik met een normale cyclus zondag ongesteld moeten worden, zit nog te dubben wanneer ik een test zal doen… gewoon gelijk zondag of beter nog even wachten?
in iedergeval ga ik momenteel 700x met ingehouden adem naar de wc in de hoop niet ongesteld te zijn. 
Nooit gedacht dat het wachten iedere maand zo vreselijk zou zijn!
Liefs Kim 

Ja Renate ik heb het gelezen. Ik denk dat mineralen wel bijdragen aan je gezondheid en misschien je hormonen wel beter kunnen reguleren. Dus precies wat je zegt baadt het niet schaadt het niet ? Ik hoop het wel voor je.
Anne hcg komt alleen in he bloed als het eitje innesteld, dus het kan dat de cb meer hormonen nodig hebben (heb ik wel eens een keer gelezen) of je urine was minder geconcentreerd. Was de sensitest duidelijk? Tuurstreepje? Ben nu wel erg benieuwd ik zou als ik jou was morgen of overmorgen nog eens proberen dan is je hcg verdubbelt. 

Terug
Bovenaan