Wachten op NOD, wie nog meer?

Welkom Kimberley, spannend hè ?, ik hoop voor je dat het raak is maar het is nog afwachten. Als je woensdag die kramp gevoelt hebt zou dat best de innesteling geweest kunnen zijn dan zou ik op zijn vroegst pas zo dag gaan testen als ik jou was. Laat je je het ons weten?

Even meerdere berichtjes want soms werkt de app een beetje lastig, vandaag mijn nod, nog geen enkel spoor van mijn menstruatie te bekennen ook express geen testen in huis want ik wil echt (mocht ik niet ongesteld worden natuurlijk) pas na het weekend testen

Even meerdere berichtjes want soms werkt de app een beetje lastig, vandaag mijn nod, nog geen enkel spoor van mijn menstruatie te bekennen ook express geen testen in huis want ik wil echt (mocht ik niet ongesteld worden natuurlijk) pas na het weekend testen

Hi DNS,
pff ja dat wachten is echt killing en Google is ook niet goed voor je Haha! Probeer mezelf niet gek te maken en mn vriend blijft maar zeggen niet teveel aan denken Haha maar hij heeft makkelijk praten, hij voelt niet wat ik allemaal voel :p
Ik wacht gewoon geduldig af tot zondag en als ik dan nog niet ongesteld ben knal ik er gewoon een testje tegenaan :)
Voor nu duim ik gewoon ook keihard voor iedereen hier! 

Oh wat spannend voor iedereen! Ik hoop op positieve berichten. Ik wacht nog even verder tot 20 november. Duurt laaangg!

Goedemorguh dames,
Hoe gaat het met de zwangeren en wachtenden op eisprong en nod?
Gister veel buikpijn gehad dus vanochtend ging ik ervanuit dat ik ongesteld was geworden maar niks noppes nada. Officieel 1 dag overtijd (klinkt leuk?) ik ben ook supervrolijk opgestaan, nog steeds af en toe toe krampjes en soms echt het gevoel van nu gaat het gebeuren want dan zetten mijn borsten een beetje op en gaan ze pijn doen maar dan is het ineens weer weg.
Ook nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben en ga echt braaf tot maandag wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dan gooi ik er een testje tegenaan. Ik hou jullie op de hoogte

Hi allemaal,
ik ben nieuw, zijn sinds deze maand echt bezig met zwanger worden dmv ovulatietesten.
mijn ovulatie is 4 november geweest dus zit nog op het wachtbankje. 
Zo lastig om nog 7 dagen te wachten tot mn nod. 
Ik ben er de laatste tijd zo veel mee bezig..

Terug
Bovenaan