Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja Ann ik vind het nu wel echt spannend worden en mijn enoties springen alle kanten op. Iets in mij roept ren naar de winkel en ga testen om vervolgens weer heel kalm te zijn en zegt mij ik weer ach als het raak is kan je het maandag ook zien ???? (misschien is het toch niet goed met me met al die stemmen in mijn hoofd ??)
Welkom Milk-chocolat je past mooi in de groep, we zijn allemaal heeel goed in "geduldig" wachten ?. 

Haha, dan kan ik mooi mee ‘geduldig’ wachten! 
DNS, dat je zolang kan wachten! Ik hoop voor je dat je ms uitblijft!

Hahaha dns, ik begrijp precies wat je bedoelt ? ik denk dat we niet de enige zijn die zo denken en gek worden van hun eigen gedachtes, hormonen en emoties. Ik voelde me vanochtend wat ellendig, moe, belabberd. En terwijl ik dit type krijg ik nu ineens een zeurende buikpijn onderin mn buik. Het is nu 6 dagen na mn eisprong. Zal het iets betekenen of is het niks? Pff irritant hoor die onduidelijkheid.

Milk-chocolat ik heb woensdag getest en die was witter dan wit en dat heeft mij zo depri gemaakt die dag dat is toch gewoon ga wachten, nu ben ik tenminste lekker vrolijk en lees laatste tijd zo vaak dat dames pas na nod positief testen dan hoef ik ook geen tuurstreepjes te zoeken (of te fantaseren) ?

Ann- wij lopen gelijk op! Mijn nod is 18november. Spannend. Ik had wat rare onverklaarbare krampjes in mn buik van de week. En ook meer afscheiding dan normaal. Wacht het af.

Dns, dan snap ik het inderdaad. Heb dat ook vaak gehoord. Zelfs pas na een week na nod positieve testen. 
Duim voor jullie meiden.

Haha spannend weer meiden! Erg grappig die berichtjes hier af en toe! Hoop dat het goed nieuws is dns! 1 dag overtijd! Ik zit vandaag waarschijnlijk op mn nod! Tot nu toe nog niet ongesteld.. Maar vanmorgen wel n negatieve test. Bummer.. geeeen idee wat er gaat gebeuren!!gisteren dacht ik ook even ongesteld te zijn geworden, snel naar de wc... Dikke klodder wit! (Lekker onsmakelijk, sorry!!!) Haha.. Dus we wachten nog even af. De krampjes en pijnlijke borsten blijven...... tsja. Tis t een of t ander?

Leuk milk-chocolate! Ben benieuwd of er de komende dagen wat gaat veranderen. Ik heb helder dunne afscheiding.. vorige cyclus na ei helemaal niet. 
Oh ik hoop het zo voor je Renate! Ik ben heel benieuwd. Hoop snel positief bericht van jullie te mogen lezen Dns en Renate. 

Lekker smakelijk zo een klodder Renate ??. Balen van je test joh, daarom wilde ik dus niet testen. Het kan allemaal nog, toch? Hoop dat we maandag beide een mooie streep op onze test hebben dan gaan we een feestje vieren hier ?.

Terug
Bovenaan