Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
milk-chocolate ik loop ook met jou en ann- mee, ik heb mijn nod de 17e. Nog een week wachten haha. Ik blijf ook die krampen hebben af en toe, gisteren opeens huilen om niets. Maar verder voel ik me kiplekker. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
DNS en Renate ik hoop op goed nieuws voor jullie!!
Nou hier nog 1 nachtje slapen, nog heen enkel teken dat ongesteldheid eraan zit te komen maar ook eigenlijk vrijwel geen zwangerschapssymtomen meer begin de hoop beetje te verliezen ondanks de (innestelings?) kramp van donderdag
Hallo allemaal! Ik zit ook op het wachtbankje, 22 november is pas mijn NOD maar mijn eisprong was al een week eerder dan normaal. Heb sterk het gevoel zwanger te zijn maar wil ook niet te veel hopen.. heb vanaf vannochtend heel erg last van tintelende vingers en mijn arm doet pijn. Heb gelezen dat dit ook een zwangerschapsverscijnsel kan zijn. Ook ben ik vaak misselijk en beetje licht in mijn hoofd. Iemand hier ook last van?