Wachten op NOD, wie nog meer?

DNS super balen zeg☹️ 
Milkchocolate het is gewoon lastig. Ene dag denk ik er weinig aan, volgende dag continu. Dan weer symptomen, dan weer niets. Ik zou de tijd wel even een weekje vooruit willen zetten. Die onzekerheid vind ik lastig hoor. Ik zou met een vroege test vanaf maandag kunnen testen maar ik probeer toch te wachten tot zaterdag. Als ik genoeg geduld heb dan he Haha wanneer wil jij gaan testen? 

Ahh shit dns! Ik had het echt gehoopt voor je! 
Milk-chocolate En Lin-h ik probeer echt te wachten tot nod, maar vind dat ook echt lastig. Maar durf zo'n vroege test ook niet echt te doen. 

Haha, ik probeer te wachten tot zondag.. dan zou ik officieel een dag overtijd zijn. Maar wellicht komt het wel. Vind het ook weer zonde van de tests als ik die gebruik en uiteindelijk alsnog ongesteld wordt op nod. 
Wel moet ij eerlijk zeggen dat ik van de action de earlys heb gehaald, zijn super cheap. Dus wellicht dat ik die van de week al doe als ik me niet in kan houden, test ik liever niet als ik gewoon moet werken.. 
ann- ik snap je wel hoor, heb ook wel eens gehoord dat mensen met earlys positief testen en dan uiteindelijk toch ongesteld worden (dat is dan een vroege miskraam) dan heb ik eigenlijk liever dat ik van niks weet..

Ann, Linh en Nynke ook succes met wachten dus! 

Ik moet heel even mijn frustratie kwijt.. Ik maak mezelf gek! Elke keer als ik ook maar iets denk te voelen durf ik bijna niet naar de wc te gaan kijken bang dat ik ongesteld ben. Terwijl.. Ja.. Het zit er grote kans aan te komen aangezien ik gisteren weer een negatieve test had toch!! Vandaag dag 29.. Als ik bij 35 nog niet ongesteld ben moet ik de arts bellen.. Maar dat valt op zaterdag! Nu ben ik weer een stuk ongeduld natuurlijk.... Want ja.. dan kan ik maandags pas bellen. Erg shit! Zeker omdat dat dan zou betekenen dat ik dan niet zwanger ben maar gewoon toch weer een langere cyclus heb. Betekend ook weer later starten met de volgende ronde.. En tegelijkertijd dat ik me daar druk over maak hoop ik ergens toch nog dat ik nu zwanger ben en mijn HCG gewoon nog laag is. Maargoed.. ik zal wel ongesteld worden.. Zo. Dit moest even. Vergeet t maar weer als je wilt maar t helpt om het aan jullie te schrijven. 

Fns, hoe gaat ie met jou? Is het door gezet? Baal voor jou!

@milk-chocolate de zwangerschapstesten van de action schijnen helemaal niet goed te zijn en werden mij afgeraden bij de gyn. Ze zei voor de rest zijn alle testen prima merk of huismerk maakt niet uit. Maar die van de action mocht ik niet gebruiken. Deze schijnt heel vaak vals positieve testen te geven, waardoor de teleurstelling uiteindelijk weer groter is. 
@renate Jeetje zenuwslopend hè! Ik hoop het zo voor je. Het zou fijn zijn als er in ieder geval 1 iemand deze ronde positief test. Sterkte met afwachten en hopelijk ligt het aan laag Hcg gehalte en dat de positieve test nog komt! ?

Hoi dames ik mag definitief door naar de volgende ronde, baal er wel enorm van.
Renate pff dat is ook balen, hoop toch voor je dat je alsnog positief gaat testen. Ik begrijp je frustratie helemaal hoor helemaal als het met behulp van medicijnen moet is het nog moeilijker. Ik heb stiekum met je andere forum meegelezen en begreep dat je toch wel ovu testen kan gaan gebruiken? Het zou voor jou gewoon fijn zijn om nou eens echt te weten of de eisprong geweest is en wanneer.
Nou meiden succes met wachten allemaal, ik sluit mij weer achter in de rij aan?

Balen zeg DNS!! :(

hier nog 1 door naar de volgende ronde :( vanmorgen even flink zitten balen maar gaan het nu weer positief bekijken en als de rode duiveltjes verdwenen zijn weer lekker oefenen ;)
Jeeje Renate wat frustrerend zeg! Niets erger dan deze onzekerheid zeg! Ik duim voor je! En natuurlijk ook voor de andere meiden hier die aan het afwachten zijn 

X

Terug
Bovenaan