Wachten op NOD, wie nog meer?

ik heb een nieuwe topic aangemaakt, wees welkom als je weer voor een nieuwe ronde gaat!

misschien kunnen we er fijn over praten samen.

diegene die nog op het wachtbankje zitten, super spannend!
diegene die ongesteld is geworden net als ik, super balen.. ik weet hoe je je voelt!
diegene die graag er over praat en weer hoop heeft voor de volgende maand wees welkom in mijn nieuwe topic;

nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Ja dns! Als ik naar de volgende ronde ga ga ik ze zeker weer proberen!! Want dit is ook niet fijn idd. Dat 'gegok'.

Vandaag dacht ik even dat ik ongesteld was geworden, Maar weer wit slijm! Tot nu toe verder nog geen enkel teken van ongesteldheid maar ook niet van zwangerschap..

Spannend Renate, dat wachten is echt slopend.
bij mij een hele nare menstruatie met veel pijn, het lijkt soms zelfs op weeën die pijn ?. Zou dat kunnennomdat ik dubbele eisprong gevoeld heb ?, ach ja deze week ff uitzingen en dan gaan we er weer voor

Hoi allemaal, 
Ben een beetje online aan het zoeken naar een fijn forum en kwam deze tegen. Misschien voor mij nog een beetje vroeg om mee te praten.
Ik heb 1.5 week geleden mijn spiraal laten verwijderen en wacht op mijn eerste ongesteldheid.. daarna gaan we eindelijk proberen! 
Merk dat ik er zo ontzettend vol van zit en veel mee bezig ben... wil mijn vriend daar ook niet te veel mee lastig vallen dus zo’n forum is echt ideaal. Hopelijk kan ik me snel voegen bij alle blije mensen met een positieve test en kan ik tot die tijd meeleven met de rest die ook zo graag wil!
Duim voor iedereen!!

Welkom AnnevdW, dit is inderdaad een fijn forum. We zitten er net lang genoeg om elkaar een beetje te leren kennen maar niet te lang dat je er als nieuwkomer moeilijk tussen komt. 
Het is fijn om hier je gevoelens te kunnen delen, ik vertel mijn man ook niets hierover, niet dat het hem niet zal intereseren maar hij heeft genoeg andere zaken aan zijn hoofd dus klets ik hier op het forum.

Nou.. zojuist nog een keer getest.. Weer negatief! Dus ik ga a er nu dus echt er nu toch wel echt van uit dat ik echt niet zwanger ben maar gewoon later mijn eisprong heb gehad. Ben nu 2/3 dagen overtijd als ik m zou moeten hebben gehad waar t zou moeten.. Dus helaas! Hopelijk word ik vanzelf ongesteld voor dag 35.. Baal wel. Maar niets aan te doen.. wachten op de volgende ronde.. Hopelijk komt ie snel!  

Welkom Anne.

Terug
Bovenaan