Wachten op NOD, wie nog meer?

Balen Renate, die onzekerheid is wchr niet leuk?. Hoop inderdaad voor je dat je snel ongesteld word en door ksn naar de volgende ronde. 

Wachten is ook niet leuk! En ik ben een stuk ongeduld. Mijn vriend moet er vreselijk om lachen als ik zo ongeduldig ben! Haha.. Achja, gelukkig.. Tenminste iemand die lacht en mij aan het lachen maakt. Mogen we samen door. Voor alle dames die nog kans hebben op een positieve test ik duim.voor jullie! 

Ah echt balen dames! Ik leef echt met iedereen mee hier! Ik ben erg onzeker op dit moment. Ik heb volgende week maandag NOD en heb al een paar dagen elke keer last van een weeïg gevoel op de maag/ wat misselijk, veel lucht opvoeren, af en toe wat buikpijn/krampjes en last van mn darmen met dunne ontlasting (sorry, haha). Ik krijg daardoor het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze ronde, maar aan de andere kant ben ik ook zo bang voor weer een keiharde teleurstelling. Pff.. Ik weet het echt niet meer en ik weet dat ik ook geduldig moet afwachten, maar dat lukt me niet zo goed. Ik moest het gewoon even kwijt. 
xx

Geeft niks, hier schrijven lucht op af en toe. Heb ik ook in mijn wacht periode elke keer.. Succes met afwachten! Fingers crossed..!

Ann-, wat jij hebt heb in precies ook! En af en toe krampjes/steken links in mn buik.. 
ik heb op de een of andere manier ook zo’n gevoel dag t raak is deze maand, maar misschien hoop ik er ook te veel op, zou perfect zijn, eind juli uitgerekend, lekkere vakantie erachteraan etc etc.. 
zit nu 5 dagen voor nod (18 nov), afwachten...

ik zit ook op het wachtbankje! Het duurt nog zo lang......
hier 1 december is het wachten. Mijn vorige cyclus was 33 dagen dus daar hou ik ook een soort van rekening mee. Mijn eisprong is net geweest. 

Renate wel super fijn dat je vriend er mee om kan lachen :)

wat een spanning allemaal! Heeft een van jullie nog een tip voor een fijne app om je cyclus e.d bij te houden? Vind het lastig echt een fijne te vinden..
Blijf duimen!

Terug
Bovenaan