Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik kan me ook aansluiten bij deze groep denk ik, alleen duurt mijn NOD nog wel even. Ik ben afgelopen donderdag weer voor het eerst ongesteld geworden. Dit was 5 weken na mijn curettage van een miskraam. Eigenlijk is deze sinds gisteren alweer over, dus was gelukkig geen hele heftige menstruatie.
Nu is het wachten tot de vruchtbare dagen aanbreken. Voor m’n miskraan had ik netjes een cyclus van 28 dagen. 
Als dit weer zo is, zou m’n NOD 7 december zijn.
Ook ik ben verschrikkelijk ongeduldig en kan nergens anders aan denken. Word soms moe van mezelf! 

Pff.. dit is de eerste keer dat ik dit forum ga gebruiken om het hopelijk ook een beetje van me af te kunnen zetten.
wij zijn om dit moment in ronde 16 en ik word er een klein beetje moederloos van. Nu heb ik ook het gevoel dat ik me er te veel op ga focussen.
de 17e is mijn NOD en ik ben benieuwd. Lastig vind ik dat ik alle kwaaltjes, of dingen die ik voel wil analyseren en bewijzen. Wordt eerlijk gezegd soms beetje gek van mezelf.
Daarom nu dit berichtje naar jullie zodat ik het beetje van me af kan praten. Merk dat het tussen mij en mijn man ook steeds lastiger wordt. We zijn bij de HA geweest en mijn bloedwaarden zijn goed en het zaad van mijn man was ook goed. Alleen nu we dat weten word de frustratie bij hem nu ook hoger. 
We wachten vrijdag af. Week later zou ik dan ergens willen testen ivm met cyclusdagen wat niet altijd gelijk is.
zo dit lucht op! Fijn om jullie verhalen ook te lezen! 
Duim voor jullie

Hoi YvdH en WTB welkom.
@WTB schrijf het maar lekker van je af hoor en probeer zo min mogelijk aan je man te vertellen, voor mannen kan het een prestatiedrang veroorzaken en het gevoel krijgen dat ze falen wat helemaal niet bevoordelijk is voor het zwanger worden (geld niet voor elke man natuurlijk). 
Ik heb ergens gelezen dat het bevoordelijk voor de zaadcellen werkt als de man meer plezier aan het klussen heeft, dat het voorspel juist voor hem erg belangrijk is en dat je van een leuke avond sneller zwanger raakt dan van een vluggertje. Vond ik even interesant om met jullie te delen ?.

Haha DNS, bedankt voor de tip! Dan gaan we het maar eens extra leuk maken ?  
Ik zit momenteel in een heerlijke tijd. Net ongesteld geweest, nog niet vruchtbaar en heb dus ook geen stress. Jeetje wat is dat lekker!!

Ja B V dat zijn de fijne dagen, soms mogen we klagen maar we mogen niet vergeten dat het ook gewoon leuk moet zijn ?. Stress en negatieve emoties hebben allemaal effect op ons, dus ook op het zwanger worden. Ik heb het meestal het zwaarst voor nod maar dat komt ook door de hormonen natuurlijk verder probeer ik er toch de rest vd maand een "feestje" van te maken want het mag geen enkele invloed hebben op mijn relatie. Ik vond het ook wel grappig te lezen dat jouw vriend er nog lekker om kan lachen Renate ?.
We gaan er weer voor meiden (nouja ik over een paar daagjes)
Renate hoe is het met jou?
en de meiden die bijna hun nod hebben?? Al nieuwtjes??

Vandaag ineens geen misselijkheid/ weeïg gevoel meer.?  Alleen af en toe wat steekjes/krampjes. Nog 6 dagen tot NOD.... is er iemand die de dagen kan versnellen? ?

Terug
Bovenaan