Wachten op NOD, wie nog meer?

Is dat een goede uitslag Ann? Spannend hoor, misschien kan je gaan slapen en volgende week wakker worden dan gaat de tijd lekker snel ??⏳tiktaktiktak⏰

Goed idee Dns, misschien moet ik dat maar doen, whahaa! 59 is een goede eisprong :D vorige ronde had ik een waarde van 54, was ook goed. 

Hey iedereen! 

Hier ben ik weer even terug :D
vandaag inmiddels al 5 dagen overtijd! ?
misschien dat ik nu toch een klein beetje mag hopen ?

tussen vandaag en volgende week woensdag mijn NOD. Gister al een test gedaan omdat ik zo benieuwd ben maar helaas negatief. Heb het gevoel dat het deze ronde wederom niet gekukt is. Of gewoon te vroeg getest. We wachten af...

Hi allemaal! Ik was ook even offline. Nog steeds niet ongesteld... Maar heb de arts gebeld voor een controle. Aangezien ik nog steeds heel veel wit slijm heb, verwacht ik dat mijn cyclus deze maand weer behoorlijk in de war is. Klopt geen jota meer van! Ik heb ergens het vermoeden dat ik afgelopen zondag mijn eisprong heb gehad. En zaterdag/zondag waren eigenlijk de dagen dat ik ongesteld moest worden.. Dus dit betekent weer een te lange cyclus.. Dus clomid heeft niet zo goed gewerkt ben ik bang. Ik ga vragen of ze me de volgende ronde toch weer willen volgen met echo's en bloed prikken. De onzekerheid vind ik echt niet fijn. 

Sara hoop op goed nieuws voor jou!! 

Bv, dat is idd een fijne periode! Haha! 

Dns, jouw ongesteldheid ook inmiddels voorbij?
Ann succes met wachten!! 

En de andere meiden welkom! 

Terug
Bovenaan