Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh wat vervelend Renate! Het zou inderdaad beter zijn als ze je gewoon nog even blijven volgen, omdat het nog niet gaat zoals het zou moeten. 

Sarah heb je al een test gedaan? Ik hoop dat ie positief is.

Marion ga je wachten tot woensdag nu of ga je tussendoor nog weer testen? Wie weet heb je inderdaad te vroeg getest. 

2 dagen terug had ik echt het idee dat het raak zou zijn deze ronde, maar gister en vandaag totaal niet! Echt balen.. Ik ga zaterdag een testje doen 2 dagen voor nod. Als die dan negatief is dan kan ik me voorbereiden dat ik maandag ongesteld wordt. Hopelijk geeft die gewoon een positief resultaat. Fingers crossed! ?

Hey,
Nee nog geen testje gedaan, maar inmiddels al wel 6dagen overtijd :)
als ik tegen eind deze week nog niets heb gekregen die ik zondagochtend en testje, maar de hoop is er nu toch zeker en vast! 
Vorige maand was ik ook 3 dagen overtijd en toch zwanger (kort nadien een miskraam gekregen). Toen naar de gyneacoloog geweest en heeft mij foliumzuur voorgeschreven, en deze en een dikke maand aan het nemen! Dus zou het deze keer prijs zijn? ?
Spannend! 

Hi meiden, ik ben nieuw op het forum. Wij zitten in ronde 6 en mijn NOD is over 5 dagen (20-11). Mega spannend en herken veel van jullie zorgen/kwaaltjes en dillema’s! Ik lees en reageer dus graag mee :)

Jeetje mensen wat is het spannend bij velen van jullie! Flink wat dagen overtijd hoor ik! Ik ga duimen voor jullie!!
En ik denk dat mijn rustige tijd alweer voorbij is!!! Ik zit op dag 9 en het lijkt of ik m’n eisprong al ga voelen! Zou wel erg snel zijn. Toch voor de zekerheid maar snel klussen ? 

Hoi dames,
Welkom voor de nieuwelingen.
Zooo jullie maken het weer spannend allemaal, ik wil komende dagen veel positieve testen lezen hoor ?.
B V dat had ik afgelopen maand ook, vrijwel direct na mijn menstruatie gelijk vruchtbaar slijm (teveel details???) en al ovulatiepijn maar het begon op maandag en heb op vrijdag pas mijn ovulatie gevoeld. Maar goed je rust dagen zijn inderdaad voorbij??.
Ik heb een hele vage menstratie, weinig bloed en weinig stolsels en nog steeds menstruatie pijn ?? weet niet zo goed wat ik ermee moet, zou zo 2 dagen met 1 verbandje kunnen doen (bij wijze van spreken natuurlijk). Ik kan niet wachten tot de nieuwe maand voor mij gaat begonnen?

@Dns Thanks voor je advies! Wij hebben altijd rond deze tijd zo’n dip! Daartussen genieten we nog wel van elkaar.
Denk dat wij weer door gaan naar ronde 17! Beetje beige afscheiding! Net zoals normaal voor mijn NOD! Wordt in de loop der tijd bruiner en dan pas krampen en ongesteld(rode vloed)
Soms hoop ik gewoon op dat het iets van innesteling is waardoor ik ook beetje bloedverlies heb. Nu kijken of het echt doorzet en anders maar weer naar de HA! 

Terug
Bovenaan