Wachten op NOD, wie nog meer?

@Dns: dat is ook apart ja!!! Dan heb je weer de neiging om te denken: is het wel een echte menstruatie? En zo blijf je steeds maar denken denken en denken! 
Ja de rustige dagen zijn weer voorbij, we gaan weer gezellig klussen. En als ik deze ronde niet zwanger wordt ga ik starten met ovulatie testen. Dat vind ik toch stiekem wel een puntje hoor...dan is het niet meer “spontaan” 
maar goed, misschien komt het zover niet!

@BV ja dat denken denken ik doe ook niks anders!! Eerste paar maanden was vooral de laatste week moeilijk, maar die periode lijkt steeds langer te worden. Wat een gedoe!!
Ik wil eigenlijk voorkomen dat ik te vroeg ga testen, maar Mn nieuwsgierigheid houdt het niet vrees ik. Ik heb nu al 2 dagen echt een vaag gevoel in Mn onderbuik, zeurend af en toe lijkend op menstruatie maar kan er geen touw aan vast knopen. Mijn cyclus is aardig regelmatig dus nu al ongesteld lijkt me niet zit op dag 22. Verder echt helemaal geen symptomen! Een vriendinnetje van me is net zwanger en die zei ik heb echt niks gevoel van te voren, haar kwaaltjes kwamen pas bij 5/6 weken (zij was er ook intensief mee bezig overigens).

@ B V ja joh gelijk denk ik zal ik toch nog testen voor de zekerheid maar toch ga ik het niet doen.
Ik heb ovulatietesten gedaan maar toen was ik er echt nog meer mee bezig en het heeft me niet zwanger gemaakt vandaar dat ik gestopt ben. Ik voel mijn eisprong meestal heel duidelijk en ervoor krijg ik ook duidelijke tekenen dus daar ligt het probleem niet.
@WTB hè verdorrie dat is jammer, ik ken je gevoel, ik hoop ook elke keer dat het een innestelbloeding was maar meestal weten we dondersgoed dat de ongi eraan komt.
@Saartje, spannend hoor, wanneer is je nod ook alweer? Ik denk elke maand "niet eerder dan nod testen" maar ongeveer een week na ovulatie krijg ik hele andere stemmen in mijn hoofd ??. Het viel me deze maand mee dat ik niet 7 dagen voor nod al probeerde te testen?. Maar goed 4 dagen voor nod is ook vroeg.
Andere dames, hoe gaat het? Er zitten aardig wat dames die nu rond hun nod zitten toch? Al stiekum getest?? Weetje wat ik jammer vind van dit forum... Datfoto's uploaden zo lastig is, ik tuur altijd graag mee naar lijntjes maar is hier bijna onmogelijk terwijl ik het veel meer zie op andere fora ? 

Hallo dames,

ik ben nieuw op dit forum. Heb al jullie berichtjes gelezen. Maar wat is dat spannend voor jullie NOD. Hoop voor jullie allemaal positieve testen..
ik zal mij even voor stellen. Ik ben Jessica, en mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje. Het is nu wachten op mijn eisprong (die er geloof ik aan zit te komen aan het slijm te zien?). Ik heb een aantal jaar een implanon gebruikt en die is er 23 okt uitgehaald. Vrijwel direct daarna een eisprong gehad en 2 nov eerste ongesteldheid gehad. Voordat ik begon met implanon was ik heel onregelmatig ongesteld. Nu hoop ik dat ik in een goed ritme zit. We gaan het zien dames.. ik ga het forum volgen ben heel benieuwd naar jullie verdere verhalen. En duim dat jullie snel zwanger zullen raken.

liefs 

Hoi dames

Ik ga voorlopig even offline zijn.. Net bij de arts geweest en de clomid heeft niet goed gewerkt. Moet nu wachten op mijn menstruatie.. (wss over 1,5 week) wat betekent dat ik weer n hele lange cyclus heb.. Ik krijg de volgende ronde een hogere dosis clomid (100).. Dus voor ik weer op het wachtbankje zit ben ik weer ongeveer 4 weken verder.. Ik kom wel af en toe mee lezen misschien. Maar ik ga mezelf even wat rust gunnen nu ik weet waar ik aan toe ben. En ga 4 weken lang genieten van rode wijn en dan hopen dat die nieuwe ronde tabletten mij een knaltest gaan geven! Zo. Aan iedereen die aan het wachten is... Heeeeel veel succes. Ik denk aan jullie! En hoop dat het allemaal gauw gaat lukken. Fingers crossed. 

Groetjes Renate.

@dns mijn NOD is over maandag 20-11 dus nog 4 dagen... dat inhouden herken ik ja... heb vaak genoeg een week voor NOD getest.. maarja tot nu toe altijd negatief geweest dus als ik nu weer voor NOD ga testen, dan ben ik gelijk depri :p

@jmdh welkom!

@Renate sterkte.. en geniet van de wijn :)

Welkom Jmdh.
@Renate, precies wat je al verwacht had hè dat je geen eisprong had, flink balen meid ga lekker even genieten en ik hoop dat de verhoogde clomid aanzal slaan. Succes? 
@Saartje, mijn nod is (als mijn cyclus stabiel blijft) 11 december pas, wel leuk is dat mijn ovulatie deze maand rond mijn verjaardag valt ?. Ik vind het wel knap dat je zolang kan wachten hoor en had het inderdaad ook afgelopen maand dat ik erg depri werd van de negatieve test en daarom ook niet verder ging testen. 

Terug
Bovenaan