Wachten op NOD, wie nog meer?

@milk-chocolat, ikzie nu pas je berichtje, balen van je negatieve test ik kan me indenken hoe je je nu voelt,l ?

Hoi Allemaal,

Nieuw hier. Leuk om alles te lezen. Ik voel mij ineens niet meer zo 'alleen' staan in al mijn onzekerheden enzo :)
Ik ben ook aan het wachten op mijn NOD.
Volgens berekening moet ik vrijdag de 24e weer ongi worden. Ik hoop zo erg dat het deze keer gelukt is

@dns, dat duurt inderdaad nog wel eventjes, dus jij zit nu nog niet in je stress periode, dat is ook fijn :') Voor jou hopelijk dus een mooi verjaardagscadeau ;-)
@Annelot, welkom. Ja fijn he? Dat had ik ook een beetje. Na al dat googelen en zoeken naar symptomen dacht ik laat het ik het op deze manier maar een beetje van me afschrijven. Spannend nog een weekje dus! Hoelang ben je (al) bezig?

Zojuist uit spanning en alle stress in mijn hoofd een kruidvat 2v5 test gedaan... een streep.... een echte... lichter dan de controle maar wel duidelijk.... ik sta te trillen... pfff!!!

Whaa Saartje!! Wat leuk! Gefeliciteerd! Snap dat je staat te trillen.
Bij mij is het helaas echt echt doorgekomen. Op naar de volgende ronde! 

@Annelot welkom, klets gezellig mee.
@Saartje WOEHOOOEEE gefeliciteerd meid wat kan ik mij goed voorstellen dat je staat te trillen op je benen. Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe ?.
@WTB hè meid wat balen weer, hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt

Wauw Saartje gefeliciteerd! 
Ik ben mezelf ook lekker aan het gek maken. Spiraaltje is eruit en we zouden nog 1 maand wachten met proberen tot ik een keer ongesteld ben geweest.. toch 1x onveilig geklust zeg maar..
Het zal mijn cyclus allemaal wel zijn die op gang komt maar ik ben zo bizar moe! Al 3x in een week bijna overgegeven sochtends en alleen een glas warm water en een rijstwafel helpt dan. Kan me nergens op concentreren Haha! 
Succes allemaal weer met het afwachten!! 

Ik kon de spanning niet meer houden en heb er net een test tegenaan gegooid! 
Een heeeeell licht streepje, maar het is wel een streepje! ? woohh super spannend! Over 2 dagen nog een keer testen. Ik kijk zo op de laptop even of ik een foto kan uploaden. Ben helemaal van slag haha!

Terug
Bovenaan