Wachten op NOD, wie nog meer?

Goedemorgen dames, ik ben nog steeds ziek, wel heb ik sinds gister avond ook die krampen bij mijn baarmoeder ? Maar of het hoort bij mijn griepje dat weet ik niet.
Ja gabriele ik probeer ook meestal uit te rekenen van stel ik heb standaart 2 en vandaaruit kijk ik wanneer ik voor het eerst ga testen, is ie negatief dan nog 2 daagjes wachten maar vaak neemt mijn nieuwsgierigheid overhand en gaan er iets meer testen doorheen dan gepland

BV je hebt helemaal gelijk, ik heb 3 kids terwijl ik er totaal niet mee bezig was. Toen raakte ik weer spontaan zwanger maar dat werd een miskraam, sindsdien ben ik er wel meer mee bezig en deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt. Mijn man vertel ik niks daarover dus voor hem zit er geen prestatiedrang aan vast en ik heb er ook nog altijd plezier aan dus dat zit wel goed. Ik las ergens in een artikel dat je sneller zwanger raakt als je echt van elkaar kan genietrn, zaadcellen worden sterker van voorspel en hoe meer jij plezier hebt hoe beter ze kunnen zwemmen.

Dames spannend hoor, leuk dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden

Bij mij net zo DNS ik heb 4 kids en een 5e lag ook niet in de planning tot ik zwanger bleek ik was compleet omgedraaid. Toen dat mis was gegaan stond ik met de gedachte op en ging er mee naar bed en als ik een vrouw zie lopen met een wandelwagen of zwangere buik krijg ik helemaal die dromerige kriebels. Hoop dat het nu echt raak is anders over 30 dagen weer deze stress.

Dag 31....nog steeds niks.... ga weer stiekem hopen. Moet ik natuurlijk niet doen, want ik ben al eens eerder ongesteld geworden op dag 37. Pffff verschrikkelijk dit
Ik moet inderdaad ook bekennen wat ik schrik van alle miskramen waar ik over hoor! Ik denk dat ik altijd heel naïef ben geweest. Ik had altijd zoiets van: we stoppen met de pil en het zal wel in 1 keer raak zijn joh...en over miskramen nooit echt nagedacht. Misschien ook wel goed om daar niet te veel aan te denken...

Ja BV je hoort er veel over op het forum en is ook realiteit, het komt ook wel omdat de vrouwen hier heel bewust bezig zijn met zwanger worden dus ook vaak erg vroeg testen maar een vroege miskraam is heel normaal (4wkn ongeveer) en als je er niet mee bezig bent dan weet je niet beter dan dat je menstruatie gekomen of soms met week 5 want ach het gebeurt wel eens dat het later komt.
Misschien heb ik ook wel meer miskramen gehad waar ik niet eens wat vanaf weet, puur omdat ik er niet mee bezig was. Als ik de fora lees sta ik ook versteld hoe vaak het gebeurt.
Maar ik hoop dat het ons allen gespaart blijft en op een hoop positieve berichtjes deze maand ??

Hoi Dames! 

Ik ben nieuw hier en vind het best spannend..

Ik ben anderhalf jaar bezig. Had pocs,door afvallen ben ik daar nu een halfjaar vanaf. Ik heb (door steeds kortere cy) of de 11e of de 14e mijn nod. En ik vind het zo spannend. Voel natuurlijk van alles maar durf niet echt te hopen. Hoe houden jullie dit vol?

Groetjes

Helaas moet ik door naar de volgende ronde’ baal er weer ontzettend van. Hoop in elk geval dat jullie een mooie knaltest in handen krijgen.

Helaas ik ook gabrielle vanmorgen opeens daar waren ze die rode duiveltjes.
Op naar de volgende ronde dan maar. Ik heb tot nu toe niet echt mn cyclus niet heel erg in de gate gehouden is nu pas mn 3e keer echt ongesteld. Ga deze maand toch maar eens alles goed in de gate houden en testen. 
Ik blijf jullie natuurlijk wel even volgen en hopen dat er iemand wel komt melden dat ze een knaltest heeft. 

Terug
Bovenaan