Wachten op NOD, wie nog meer?

Dankje wel meiden! Blijft nog wel spannend zo vroeg, maar nog nooit een positieve test gehad dus ik ben wel heel blij,... dat het werkt. Gefeliciteerd meiden met een positieve test, voor de rest duim ik mee!!!

Saartje ook gefeliciteerd! ? ben jij ook helemaal door het dolle heen? 
Ik heb ook nog nooit een positieve test gehad en vind het ook super spannend.

Hoi iedereen,
Even een update,
ben ondertussen al 7 dagen overtijd, denk dus dat het dit keer prijs is en we geen derde ronde moeten doen ?
zondagochten (als ik zolang kan wachten ?) er een testje tegenaan gooien en hopelijk en dik positief resultaat! 

En de misselijkheid is weer terug....  Na maandag was de misselijkheid wat weg en dacht ik dus dat er niks was. Nou het is weer terug hoor! ? lig al de hele tijd te spoken. Buikkrampen met echt pijnlijke steken en  hartstikke misselijk (nog niet overgeven).  Zit nu beneden een droge cracker te eten. Is er iemand die hier tips voor heeft? 

@Ann- WOEHOE nummer 2 met een streep ?, Ja leuk als je kan uploaden dan kan ik meegenieten (ben ik erg raar dat ik ook graag naar positieve testen kijk van anderen ???Dan ben ik maar raar?) 
@Sarah spannend spannend spannend, voel je je zwanger? Heb je echt niet dw behoefte al te gaan testen??
Nou dames als jullie zo door gaan blijft er nog maar een erg klein groepje over ??

Dames die zwanger zijn gefeliciteerd geniet ervan.

hier is het nog wachten op eisprong. Cyclus is wat langer dan ik dacht maar dat geeft niet. Langzaam aan begint het baarmoederslijm elastischer te worden.(sorry voor de details)  We  blijven wachten?. 

nathalie ik duim voor je?.

Terug
Bovenaan