Wachten op NOD, wie nog meer?

Welkom Nathalie, even een hart onder de riem: Ik ken genoeg dames die rond en na hun 40ste zwanger zijn geworden en een gezond kindje hebben gekregen, je bent niet te laat hoor?.
Ja dames wachten is lastig ? Als het meezit dan is morgen mijn menstruatie voorbij en dus op voor de nieuwe ronde

Ik ben een even minder actief geweest, probeerde het toch wat van mij af te zetten,niet dat dat erg lukte hoor! Dinsdagochtend een test gedaan 3 dagen voor nod, zo een lichte lijn dat ik me afvroeg of dat niet altijd in die test zit....donderdagochtend, 1 dag voor nod nieuwe test gedaan, een mooie roze streep!
Hoewel ik het na mijn vorige miskraam heel spannend vind, ben ik toch blij. 
Verloskundige gebeld, 11 dec voor de eerste echo. Hopelijk gaat het allemaal goed.
Hoe gaat het allemaal met wachten? vreselijk he...

WoW gefeliciteerd voor alle zwangere vrouwen!!!!! Super fijn voor jullie!!
Ik zit op dag 11, dacht rond dag 8-9 mijn eisprong te voelen maar dat zou wel erg snel zijn. Maar we blijven gewoon lekker doorklussen!!
Dan even een vraag. Ik hoor hier alleen vrouwen. Zijn de mannen zoveel anders dan de vrouwen? Mijn man wilt graag kinderen, maar is er totaal niet mee bezig. Hij vraagt nooit of ik iets voel, op welke dag ik zit. Heeft waarschijnlijk niet eens door dat er vruchtbare en onvruchtbare dagen zijn!! Hij maakt zich ook totaal geen zorgen dat het al de 6e poging is. Ikzelf kan echt in de stress schieten hierdoor. Ik vind het echt doodeng dat het nog niet gelukt is. Hoe zit dat bij jullie mannen? En maken jullie je wel eens zorgen dat het misschien niet zou lukken?

Dank je JMDH en Dns.
Als ik zo’n topic met 499 reacties zie, voel ik mij minder raar dat ik er zo mee bezig ben. Het is denk ik toch iets natuurlijks.
Door het hier te delen hoef ik mijn vriend misschien niet zo gek te maken. Als ik nu zwanger blijk te zijn, dan heeft hij er nog maar even last van. Als het nog maanden duurt, wordt het voor mij een zware beproeving het er niet constant over te hebben. Maar het houdt mij zo bezig.
En ja, ik weet dat je juist meer kans maaskt als je het los laat.
Ik kan me zo niet voorstellen dat het gelijk in één keer raak is. Maar wat was het afgelopen mnd dan anders als het ook echt geen menstruatie is?
Maandag weet ik hopelijk meer. Maar wat is dat nog mijlenver weg. ??

Hoi BV, bijzonder hè?
In het begin beschuldigde ik hem dat hij het niet net zo graag wil als ik. Want het gaat toch niet vanzelf? 

Maarja, het is ergens ook logisch. Mannen gaan er anders mee om. Daarom zoek ik hier een uitlaatklep. Want jullue gaan nu hetzelfde door.

Lin H gefeliciteerd.

mijn vriend is er wel mee bezig, hij wil dolgraag kinderen en kan niet wachten totdat mijn eisprong er is. Hij kijkt op internet rond over hoe alles in z’n werk gaat en wanneer ik ong in mijn vruchtbare dagen zit. Nu is mijn cyclus wat langer dan is dat voor hem wat lastiger dan voor mij. Ik hoop dat ik dan het weekend eisprong heb en dan over een paar week positief kan testen.
voor alle dames die nog een ronde moeten, blijf positief voor iedereen komt zijn tijd dat ie een positief test heeft.

liefs 

Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee omdat ik ook ergens nu een NOD verwacht had... helaas nog niet ongesteld maar ook een negatieve test vanmorgen.
Het lastige is dat ik hele rare cyclussen heb. In maart gestopt met de pil en toen een cyclus van 36 dagen, daarna 28 en daarna 38. Daarna zwanger geweest wat is geeindigd in een miskraam. Na de curretage half september na 26 dagen weer een soort van ongesteld (een heel klein beetje 1,5 dag). En nu dus al 35 dagen aan het wachten op de volgende.... 
Ik vind het lastig omdat die stomme ovulatie testen niet lijken te werken (nooit een donkere streep) en ik dus geen idee heb wanneer mijn vruchtbare dagen zijn maar dus ook niet wanneer ik ongesteld wordt. Meer mensen hier ervaring mee? 
Ik heb trouwens ook een vriend die het allemaal een stuk minder 'boeiend' vindt dus blij dat ik niet de enige ben ;-) toch even fijn om het hier van je af te schrijven!
Leuk om te lezen dat er een paar meiden nu zwanger zijn, gefeliciteerd! En veel succes & duimen voor degene die nog aan het wachten zijn. 
Groetjes,
Zoe

@lin H ik dacht al zoiets te lezen in de andere topic (schuldig als meelezer??) heel erg gefeliciteerd, ben blij dat dit een erg vruchtbaar groepje is, dat geeft een mens hoop?.
Mijn man is er ook niet mee bezig, hij wil wel maar gewoon spontaan net als eerder, ik vertel hem dus ook niks erover, is voor hem fijner en ik heb hier een prima uitlaatklep.

Terug
Bovenaan