Wachten op NOD, wie nog meer?

stiekem was ik jullie al een beetje aan het volgen. Maar ik wil nu toch even reageren. Fijn om met mensen te praten die het zelfde meemaken op dat moment wat je met weinig of eigenlijk niemand kunt delen. Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn. Ik heb al even terug gelezen wat jullie symptomen waren de afgelopen week voor de test. Zelf is mijn NOD de 24e. Spannend 

Hoi iedereen! 
Ik kon het toch niet laten van een testje te doen ?
2 super duidelijke rode lijnen! 
IK BEN ZWANGER! ?

Gefeliciteerd Sarah! Joehoee! 
Voor de rest heeel veel succes deze nieuwe ronde! Dat er maar weer veel positieve testen komen ??

@Ann nee het me nog nooit gelukt helaas, is veel te moeilijk hier en hoop dat ze voor dit forum ook iets van eigen foto album ofzo gaan maken dat we ook makkelijker fotos kunnen delen.
@Sarah WOEHOE weer een positieve test, gefeliciteerd meid?
@lavendel welkom, klets gezellig mee

Hey meiden, gisteren hier geplaatst dat ik “s avonds 4 dagen voor NOD een duidelijk positieve test had. Vanochtend opnieuw getest hopende dat in de ochtend nog duidelijker zou zijn, nou niet dus zoeken naar het streepje!!!! Hij is er wel maar echt wel super vaag. Nu baal ik weer dat ik te vroeg heb getest en alles alsnog misgaat. ?? iemand hier ervaring mee?

@Saartje, wat vervelend hè ineens die onzekerheid maar het kan best zijn dat he urine minder geconcentreerd is geweest. Mijn eigen ervaring is dat ik met middag en avond urine sneller een duidelijke test heb en met ochtend urine dus juist niet. Ik heb dat ook wel vaker gelezen dat dat kan maar goed een streep is een streep. Je hcg verdubbelt elke 2 á 3 dagen dus ik denk dat als je zondag of maandag test dat je een mooie test zal hebben. Hoe voel je je?

Terug
Bovenaan