Wachten op NOD, wie nog meer?

Voor ons de 5e ronde alweer.. 30 oktober ongesteld en rond 15 november een paar dagen buikkrampen en ik dacht wordt ik nu alweer ongesteld?
niet dus...

Nu ongeveer 2 weken verder, zou het dan de eisprong zijn geweest?? Nog nooit wat van gemerkt namelijk.
Mijn cyclus is erg onregelmatig van 24 tot wel 38 dagen..
ppff wat denken jullie? wanneer zal ik testen?
Heb nog steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, last van veel slijm verlies.

Linda, klinkt bekend! Ik heb de eerste maanden ook geen eisprong gevoeld. De afgelopen twee maanden wel. Dit is voor mij poging 6. 
Als ik jou was zou ik proberen om nog wat later te testen. Het is misschien nog wat vroeg. Maar de buikkrampen en slijm zijn herkenbaar hoor!

Hier zojuist een negatieve test.. probeer vrijdag weer als ik nog niet ongesteld ben geweest.. de moed zakt me een beetje in de schoenen.. we wachten af wanneer ik ongesteld word 

@bv ik denk ook dat het te vroeg is maar had z’n hoop dat het positief was.. we wachten vrijdagochtend af.. en anders maandagochtend.. ik had het nu ook niet met ochtendurine gedaan miss dat daar ook nog verschil in zit?

Ja ze zeggen dat in de ochtendurine meer van het zwangerschapshormoon inzit! Gewoon later nog een keer testen!

Terug
Bovenaan