Wachten op NOD, wie nog meer?

@bv Ik zou vandaag een test doen maar inderdaad ik kan beter nog even wachten. Denk dat ik vrijdag een test ga doen omdat ik dan niet langer kan wachten hihi

@jmdh hoeveel dagen heb je getest na eisprong? Ik hoor heel erg veel dat je veter na 14 dagen kan testen. Ik ben zelf ook te vroeg geweest. 

Hier nog steeds hoop en geen rode afscheiding/bloed! Dus ik kan nog steeds zwanger zijn. Ben er zelf echt een beetje in de war van, aangezien ik gisteren tegen mezelf zei dat ik toch echt ga menstrueren. 

Pff, mannen hebben het toch wel heel makkelijk

@beautygirl ik zit nu ong 8 dagen na eisprong. Ik denk dat ik ook te vroeg ben geweest.. we wachten af wat de komende dagen gaan brengen. 

Hello ladies
mijn menstruatie is begonnen dus ik zit weer op cyclus dag 1
komende maand nieuwe kansen, maar stiekem toch een beetje jammer

Thanks B V! Even vandaag een dipje. Ik ga voor jullie duimen.
vanaf cyclus dag 9 ga ik weer aan de gang met ovulatie testen dus hopelijk zit ik snel op het wachtbankje.

Oke....nu snap ik er nog minder van....de menstruatie krampen zijn zo goed als weg. Vandaag weer wat misselijk. En ik merkte net dat ik last had van slijm...vruchtbaar slijm laat ik maar zeggen?!?! Dan zou ik nu m’n eisprong hebben op dag 23, terwijl ik dat bij dag 14 ook al had voor m’n gevoel?!?! Nu ben ik helemaal de kluts kwijt!!

Terug
Bovenaan