Wachten op NOD, wie nog meer?

@b v. Dat had ik rond de 15e dag + buikkrampen. 
Nu nog steeds af en toe een slijmprop.. heel raar..
Denk daarom ook steeds dat ik ongesteld wordt.
Ik zit nu op 31 dagen.. is bij mij erg onregelmatig dus ik heb geen idee.
Ook nog geen test gedaan.. 

@jmdh ik zit snel weer op het wachtbankje. Kijk er nu al naar uit! Mijn cyclus is eindelijk weer iets korter van 37 naar 33 en nu 30 dagen

Hi allemaal,
Ik lees al een aantal maanden op diverse fora en dit is de eerste die ik een beetje bij houd. Ik ben vooral nieuwsgierig naar alle verhalen en symptomen etc.
Zelf zitten wij in ronde 7 en ik ben momenteel na vandaag 2 dagen overtijd. Gisteren op NOD een negatieve test gedaan met k2v5. Na al die rondes zie je de bui alweer hangen en ben je in je hoofd alweer met de volgende ronde bezig.

De reden dat ik nu een bericht post, is omdat ik mij nu weldegelijk anders voel dan bij alle voorgaande keren. Dus ik hoop op een positief resultaat en dat ik daarmee andere lezers kan motiveren!

Thumbs up!! :)

Worden jullie ook zo gek van jezelf?? Ik heb echt een pudding brein en kan me nergens op concentreren. Struikel de hele tijd over m’n eigen voeten, slaap slecht en kan echt slecht meer nadenken Haha! 
Ik weet al dat het voor ons deze maand helaas nog niet raak zal zijn.. hopelijk volgende maand.. maar toch iets met mindset en jezelf gek maken ofzo?
heel veel succes allemaal, duim voor jullie!

Mijn vriend moest een paar dagen weg voor zijn werk... precies de verkeerde dagen :(
Komende maand zitten we even 1 maandje uit ivm kerst enzo en nog even geen behoefte t iedereen te vertellen dat we proberen.. Fris het nieuwe jaar in straks!

Hier van redelijk veel slijm naar wat droog gevoel met brokkelig wit zalvig slijm.. weet iemand wat dit kan betekenen?

liefs

Terug
Bovenaan