Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo dames,

hoe gaat het bij jullie..
vannacht een onrustige nacht gehad een aantal keer naar toilet geweest.. wat ik normaal nooit had. Vannacht ook rare dromen gehad.. vanmorgen test gedaan helaas negatief we wachten nog af..
liefs

@jmdh: balen voor je! Maar je bent nog niet ongesteld dus er is nog wat hoop!
Ik had gisteren opeens van dat vruchtbare slijm?!? Geen idee hoe het kan. En vandaag voel ik echt totaal niks. Geen misselijkheid, geen menstruatie klachten....totaal niks!

Heey meiden, ik ben bang dat ik deze maand helemaal geen eisprong heb gehad  heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en zou afgelopen zondag Mn eisprong gehad moeten hebben maar behalve de hele dag stekende hoofdpijn helemaal geen teken van een eisprong. Afscheiding is eigenlijk al de hele cyclus minimaal  iemand hier ervaring mee? Moet ik deze ronde al opgeven? Liefs Kim

Nooit opgeven zou ik zeggen Kim!! Je hoort de gekste verhalen dat het geluk ook in een klein hoekje kan zitten.
Ik heb deze cyclus geen symptomen gehad daar ik voorheen altijd mijn ongesteldheid voelde aankomen met pijnlijke borsten. Nu heb ik al 2 weken rommelige darmen en kleine steekjes in de lies af en toe. In het begin ook heel ligt pijnlijke borsten maar die waren naar een week weer weg.
Nu was afgelopen dinsdag mijn NOD. Heb toen negatief getest. Vandaag bruine afscheiding. Niet noemenswaardig voor een tampon. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt deze keer.

Thanks voor je reactie Klojo. Het is en blijft allemaal mega spannend iedere ronde weer. Vorige rondes altijd wel afscheiding enzo gehad en nu dus niet... die onzekerheid is soms zooo killing!! 
Je hebt toch wel echt passende symptomen! Super spannend zeg! Wanneer wil je weer gaan testen? Je hoort zat meiden die pas aantal dagen na NOD positief testen!
ik duim iig voor je!

Die onzekerheid is inderdaad killing, maar probeer daar zo nuchter mogelijk mee om te gaan Kimbly! Het brengt je helemaal niks die stress. 
Ik zal ook voor jou duimen, wanneer is je NOD?
Het zou supergaaf zijn om met kerst mijn familie blij te kunnen maken met hun eerste kleinkind :D.. Ik durf niet zo goed te testen en vind het ook reteduur steeds dus stel het zolang mogelijk uit.
Afhankelijk hoe mijn afscheiding en symptomen zich ontwikkelen, morgenochtend.. Dan weet ik ook of ik morgenavond een wijntje kan pakken ;)

Nee daar heb je ook helemaal gelijk in! Maar het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn! Mijn NOD is 10 dec, op ons jubileum dus dat zou wel heel leuk zijn Haha!
jaa dat zou echt een heel leuk cadeautje zijn voor de feestdagen! Voor mij wordt het ook mijn 1ste, Mn vriend heeft al 2 meiden :)
ik heb zelf nog 1 test van de action liggen en 2 van de Kruidvat maar moet zeggen dat ik altijd wel netjes tot NOD gewacht heb en ook op 1x na ongesteld werd op de dag dat het zou gebeuren. 1x weekje over tijd en 2 negatieve testen en vervolgens ongesteld geworden.
hopen dat de afscheiding morgen weer weg is! Laat je weten hoe het gegaan is morgenochtend? 

Hoi dames, ik ben er weer ff, vandaag 5 dagen na mijn eisprong erg spannend weer deze maand. Sinds vandaag voel ik rare steekjes in mijn baarmoeder ?. Zou het waar kunnen zijn.... we wachten "geduldig" af weer. Ben alweer aan het rekenen wanneer ik zou kunnen testen? Ik word zo moe van mezelf?

Terug
Bovenaan