Wachten op NOD, wie nog meer?

Dat is altijd balen ja om dan na je NOD negatief te testen en Flap.. daar is de duivel gelijk..

Toevallig, mijn vriend heeft ook al een meisje en een jongen!
We gaan het zien morgen.. :)

Ooooh mensen wat is het toch spannend he?? Er zijn dus weer aardig wat mensen die in spanning zitten! Ik zelf ook! Dag 24 inmiddels. Verschillende keren wat misselijk geweest, last van brandend maagzuur en sinds net jeukende borsten. Ook een tijd lang menstruatie krampen gehad maar dat is ook weer weg. 
Er zit niks anders op dan te wachten...in mijn geval flink lang nog aangezien ik wel eens op dag 37 ongesteld werd!!! 
Succes allemaal!!!!!

@klojo: ja laatste cyclus was heel gemeen, 99% overtuigd een innesteling gevoeld te hebben en ochtend van NOD naar de wc, slipje schoon dus alles klaar gezet voor test en met afvegen de duivels Grr zo frustrerend! Hoop voor jou op een leuk vervroegd sinterklaas cadeautje! :)

@BV: misschien zijn die krampen je eisprong geweest of gebruik je ovulatie testen?

even iets anders, wat doen jullie betreft zorgverzekering voor volgend jaar?

@kimbley, ik denk niet dat het de eisprong is geweest want die krampen had ik gisteren! En vandaag niks meer ?
en wat betreft de zorgverzekering, ik heb daar ook al even over zitten denken!! Wie weet heb ik voor het eind van het jaar en positieve test en kan ik kijken welke verzekering goed is. En ben ik niet zwanger ga ik er denk ik toch voor de zekerheid van uit dat ik zwanger ga worden in 2018

@beautygirl inmiddels op dag 29. Sinds vanavond opeens heel beroerd. Ook steken bij de schaamstreek en buikkrampen weet nou niet of mij menstruatie eraan komt.. ook doen mijn borsten veel meer pijn dan eerder vandaag. ik probeer morgenvroeg met een 2v5 Kruidvat en anders maandag weer..
ik en mijn vriend vinden het allemaal superspannend

@bv Jaa zeker hou ik jullie op de hoogte ik hoop het zo maar aan de andere kant denk ik dat het niet positief is.. maar dat spookt rond in mijn hoofd als het morgen niet positief is en ik ben maandag nog niet ongesteld doe ik dan weer een test.. we wachten het maar af.. aangezien in wel symptomen heb. Maar heb ook het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houd. ??

Terug
Bovenaan