Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannend jmdh, ik kijk uit naar je berichtje en hoop op positief nieuws?.
Zorgverzekering heb ik mij eigenlijk nog niet echt in verdiept, vind ik wel een goeie van je Kimbly
B V spannend hè jij moet nog klein weekje toch?

@dns: ik weet het niet precies! Mijn kortste menstruatie was 23 dagen en de langste 37! Maar voor mijn gevoel was de eisprong op dag 14. Dus ik wacht nog een volle week, volgend weekend testen denk ik

Zorgverzekering pas ik aan voor zwangerschap sowieso! Als ik niet natuurlijk zwanger word, dan maar met hulp en hoop ik dat zoveel mogelijk vergoed wordt. 
Ik duim hard voor iedereen hier!!
Ik ben bang dat het bij mij morgenochtend toch echt doorbreekt.. zo niet, dan ga ik testen weer. Het is nu minimaal en ik heb geen buikpijn en mijn borsten voel ik ook niet. 
Kan het zo zijn dat je ontsteld bent maar daar niks van voelt terwijl je dat normaal wel hebt??

Hoi allemaal!

wat spannend allemaaal zeg!!

Duim voor positieve berichten.

zelf ben ik deze x met ovulatie testen begonnen al 4 dagen een bijna niet zichtbaar licht streepje vraag me af of
dat streepje er niet sowieso al zit moet echt heeeeel goed kijken zondag 14e dag.

Slim zeg over die zorgverzekering echt niet aan gedacht ga me er ook in verdiepen.

@klojo ik voel zelf bijna nooit wat van Mn ongesteldheid het is er altijd ineens geen buikpijn niks van te voren.

Ja BV het is goed om uit te gaan van 14 dagen na ovulatie.
@klojo is normaal hoor, soms lig ik krom van de pijn en soms voel ik niks maar voor jou hoop ik dat het een goed teken is
@Avb89 welke testen gebruik je? Mijn testen geven ook altijd een zichtbaar lichte streep en op mijn piek was hij bijna net zo donker als de teststreep dat staat ook in de bijsluiter we hebben zoiezo lh in onze urine alleen met de piek extra veel.

Goedemorgen dames.. 

hier net een test gedaan maar helaas negatief.. 
Ik denk dat ik van het weekend ongesteld word zo niet dan test ik maandag weer.. ik vind die onzekerheid maar niks.. gisteravond misselijk naar bed gegaan. Vanmorgen misselijk opgestaan. Heel veel boeren. Vannacht last van maagzuur gehad. Ik weet het allemaal niet meer..
mentaal bereid ik me voor op de volgende ronde dan kan het alleen maar beter worden..
liefs

Hi lady's,
@Jmdh; jammer zeg, maar wat niet is kan nog komen! Je klachten klinken 'goed' 
Ik werk zelf niet met ovulatietesten of iets dergelijks, wij klussen soweiso bijna iedere dag dus mijn inziens is dat dan niet nodig.. Of denken jullie daar anders over?
Vanochtend overigens geen test gedaan. Ik laat het weekend eroverheen gaan en kijk die rode duivels nog even aan.. Het is iets meer geworden gisterenavond, maar vanochtend weer nagenoeg niks. Misschien zet het vandaag door. Ik heb ook helemaal geen klachten meer op de "winderigheid" na ;).
Vanavond toch maar gewoon een wijntje drinken voor de gezelligheid :)
Groetjes!!

@DNS gebruikt ze van sensitest op internet gekocht.
test jij in de ochtend of avond? Ik na 18.00
@JMDH echt killing die onzekerheid he. Hoeveelste ronde is dit voor jullie?
hoop voor je op alsnog een positieve test.

Terug
Bovenaan