Wachten op NOD, wie nog meer?

@Avb89 voor mij de 7e ronde sinds mijn spiraal verwijderd is. We zijn niet heel erg bezig met de vruchtbare dagen..
Werkt stress ook tegen?? Ik denk dat ik dat wel heb ook.. Las ergens dat het moogt bewezen was :eek:

Wat stom @jmdh! Het lichaam kan ons zo voor de gek houden! Je kan dan maar beter gaan menstrueren of gewoon een positieve test! 
Mijn menstruatie is bijna afgelopen! Dus ik begin donderdag met ovulatie testen! Dus ik zit waarschijnlijk ook geel snel op het wachtbankje! 
Ik vermijd nu al rood vlees en sushi! Gelukkig drink ik bijna tot niet alcohol! Wel spannend rondom kerst komende periode! 

SPANNEND! Wie zit er nog meer bijna bij de NOD?

@avb89 dit is mijn 1ste ronde

@beautygirl.. ik probeer het nu wat los te laten en gewoon in te stellen op mijn menstruatie.. het is gewoon z’n onzeker gevoel en geeft spanning.. maar nu word het nog meer onzeker voor mijn gevoel omdat maandag 14 dagen na eisprong is..

@jmdh: als maandag pas 14 dagen na eisprong is kan het heel goed dat je maandag pas positief test. Hoop dat de rode duivels wegblijven dit weekend voor je! 
@klojo:wij gebruiken ook geen ovulatie testen en vrijen om de dag maar denk dat als het in Januari nog niet raak is ik er eens mee ga beginnen. Wij zitten nu in ronde 5 maar pas 3 rondes serieus bezig. Wordt een spannend weekend voor je dan!

Ik had vanmorgen ook weer wat raars. Werd wakker met vreselijke steken rechts in Mn onderbuik, eileider denk ik? Maar zou afgelopen weekend Mn eisprong gehad moeten hebben en innesteling lijkt me iets wat te vroeg? Snap er echt helemaal niets meer van! Was met 20 minuten ook weer over! Ga in januari toch maar beginnen met ovulatietesen mochten het nog niet raak zijn. Nu nog 10 dagen in spanning wachten! 

Ik heb zondag/maandag mijn nod vermoed ik. Heb nog niks geen kwaaltjes/symptomen alleen heb ik afgelopen vrijdag rare buikpijn gehad. Het was in de avond, onder in me buik en behoorlijk pijnlijk. Het zakte wat weg en kwam weer hevig terug. Ken dit niet. Ook heb ik normaal al tijd voor me nod dikke pukkels maar die zijn ook nog niet te vinden. Hahaa ben heel benieuwd.
Ik wacht nog wel een tijdje met testen (tot na 7dec) want mijn cyclus is niet regelmatig verschilt nog in dagen.  Alleen had ik vorige week donderdag/vrijdag helemaal niks geen “vruchtbaar” slijm meer maar was het al weer crème kleurig dus me ei is zowiezo daarvoor geweest.. 

Terug
Bovenaan