Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi allemaal!
Wat ontzettend spannend allemaal jullie verhalen! Zelf ben ik nu al 2 maanden niet ongesteld geworden en heb allerlei gekke klachten die ik niet ken van mezelf. Vlagen van misselijkheid en duizeligheid, weinig eetlust, veel plassen en puistjes op mijn borst en rug terwijl ik dit echt NOOIT heb... Begin november heb ik een test gedaan, negatief. De weken erop ook meerdere keren getest maar helaas. Vorige week naar de dokter geweest, heeft ons doorgestuurd naar de gynaecoloog. We zijn namelijk al anderhalf jaar bezig... Heb ook direct een bloedtest gevraagd maar ook deze was negatief. Nu dus afwachten tot de afspraak bij de gynaecoloog maar wordt wel gek van de onzekerheid =(

Groetjes Ingrid

Welkom ingrid, wat vervelend voor je. Het klinkt een beetje of je pcos hebt. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid gaat krijgen en dat ze je kunnen helpen.

Hoi Dns,

Daae had ik nog nooit van gehoord. Net even opgezocht wat het is maar daar word je ook niet echt vrolijk van... Ik wacht maar (rustig) af op de afspraak bij de gynaecoloog (18 december) en doe voor die tijd voor de zekerheid nog een keer een test. 

@Ingelou, lijkt mij ook ontzettend verwarrend ja! Ik ben benieuwd wat de uitslag is van de gynaecoloog..
Vandaag was weer minimaal bruine afscheiding continu maar ik begin het wel als ongesteldheid te zien. Dan valt het inderdaad altijd mee. Heb overigens nog steeds geen klachten op de winderigheid na :)

Dames ik ben al op dag 30, heb na mijn miskraam een schommelende cyclus gehad van 25 tot 28 maar nooit meer! Ik heb gisteren een test gedaan maar deze was negatief. Zijn er ook dames die na een negatieve test alsnog positief hebben getest?

Hoi allemaal, 
ik zou graag net jullie mee willen kletsen. Wij hebben al een dochter en gaan nu voor een 2e kindje. Deze maand gaan we er voor het eerst voor. Ik voel mijn eisprong nagenoeg nooit. Ik was meteen de eerste keer zwanger, kreeg toen helaas een miskraam. 1 cyclus gewacht om alles weer ‘normaal’ te krijgen en daarna was het weer de eerste keer raak en hebben we een gezonde dochter. Ik weet dat ik van enorm geluk mag spreken. 
We gaan het nu weer proberen en we zien wel hoe het loopt. Mijn menstruatie verwacht ik rond 17/18 december. Nog even geduld dus. We hebben geen ovulatie testen gebruikt ondanks dat ik het niet voel. Kan altijd nog denk ik. Nu al 3 dagen buikpijn / opgezette buik. Voelde flink steekjes in mijn rechter onderbuik en daarna onderin. Innesteling kan nog helemaal niet (denk ik), want ik verwacht dat ik nu ongeveer mijn eisprong heb. Misschien dat ik nu toch de eisprong voel? Voelt alleen niet hetzelfde als wat ik me er van kan herinneren: we gaan het zien.
jullie allemaal 1e kindje of 2e/3e? Hoe oud zijn jullie en hoe lang bezig? 

Groetjes 

Ik niet. Heb toevallig net een berichtje gepost. Maar ik hoor wel eens mensen om me heen die nog niet voldoende HCG in hun urine hadden en daardoor negatief testte. Misschien over 2 dagen nog eens proberen? 

Hi Enjoyzwangerschap, ja ik wacht nog even en probeer dan weer met een testje ik hoop zooo dat het dit keer raak is!! Ook weer spannend voor jou ik hoop dat het weer snel raak voor je is:) Trouwens ik ben bezig met mijn eerste kindje en ben 24. Ik heb begin juni een miskraam gehad, was heel snel zwanger toen na 5 weken ging het mis erg jammer:( Ik ben sinds mijn miskraam al 6 maanden bezig en het duurt maar langer lijkt het :(

Terug
Bovenaan