Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi iedereen,

wat een verhalen allemaal! Ik kan de spanning van iedereen begrijpen. Ik zit zelf ook in een onzekere periode. 

Ik ben sinds februari gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus duurde 66 dagen en werd steeds korter. Nu zit ik ineens op een cyclus van 96 dagen en still counting.. Ik heb in al die dagen al meerdere testen gedaan en allemaal negatief. Ik ben ook bij de huisarts geweest en die zei dat ik over een jaar terug kan komen als ik nog steeds niet zwanger ben. Totaal geen verheldering helaas. Hij zei wel dat ik een eisprong heb kunnen overslaan. 

Wat wel gek is, is dat ik op 1 november licht roze afscheiding had (innesteling??) en nu heb ik sinds 2 dagen hele gevoelige tepels. Helaas kan dit ook 2 dingen beteken: zwangerschap of aankomende menstruatie. Pfff word er nou wel een beetje gek van, van al die onzekerheid. 

Groetjes,

Sam

Welkom voor de nieuwe danes, spannend en klets vooral lekker mee. Ik ben mama van 3 kindjes (2boys 10 en 9 jaar en een meissie van 7 en een half) heb dus 3kids snel achter elkaar gekregen. Vorig jaar oktober was ik ineens ongepland zwanger maar kreeg al snel een miskraam, ik vond het zo erg en begon echt weer te kriebelen bij mij dus we gaan er weer voor. In maart weer zwanger maar miskraam met 7 weken en nu wacht ik tot 10 december op mijn nod ?

Spannend Dns. Nog 9 dagen wachten. Vind je het ook zenuwslopend om te wachten? 
Vervelend dat je eerder 2 miskramen hebt gehad.. gepland of niet, zoiets is nooit leuk. 
Kan me goed voorstellen dat het weer begint te kriebelen. Je kids worden ouder en dan is zo’n klein hummeltje toch ook wel weer erg leuk! 
@onzeker, vervelend zeg!! Wie weet heb je idd een eisprong overgeslagen. Lichtroze afscheiding is dan wel weer vreemd. Klinkt inderdaad als een innesteling of een mini ongesteldheid? 
Het is dus echt afwachten of je toch weer gaat menstrueren of toch zwanger bent. Heeft de huisarts nog een advies gegeven wanneer je het beste weer een test kan doen? Of gesproken over een evt bloedtest?
@roosje gek is dat toch.. dat het nu (alweer) een half jaar duurt. Ik hoop ook dat het raak is voor jou! Dat zou toch erg leuk zijn!! 

@enjoyzwangerschap nee helaas. De huisarts heeft alleen gezegd dat ik wel vruchtbaar ben en dat ik nog jong ben. Dus dat ik gewoon moet afwachten en over een jaar terug kan komen als ik nog steeds niet zwanger ben. Heb wel last van mijn buik en tepels. Normaal werd ik gelijk ongesteld wanneer ik buikkrampen kreeg. Daaraan kon ik het altijd herkennen maar nu al 3 dagen last maar geen ongesteldheid. Heel gek! Toch maar even testen binnenkort denk ik. En geen idee wat ik moet doen als het negatief is en toch langer uit blijft ?.. durf niet meer naar de huisarts want het jaar is nog lang niet voorbij ?

@onzeker het is ook niet fijn als je huisarts niet met je meedenkt.. ik weet dat het frustrerend is als je menstruatie zolang uitblijft.. ben je aan de pil geweest voordat je voor een kindje ging?

Hier al 2 nachten slecht geslapen en heel vroeg wakker. Het lijkt net of het steeds vroeger word gister 6:45 en nu 5:40 nu moet ik werken vandaag en ging de wekker ook vroeg maar voel me gewoon zo moe nu.. proberen vanmiddag wel een uurtje te slapen..

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier. Fijn om te lezen dat we voor een groot deel dezelfde gedachten hebben. Ik moet dinsdag ongesteld worden en inmiddels al vier vroege zwangerschapstesten versleten. Allemaal negatief...
Ik voel mij wel anders dan anders, maar twijfel of ik dat gevoel (vermoed, gevoelige borsten) wil hebben, of dat het er ook echt is..
Dat afwachten vindt ik vreselijk. Vooral als het volgende week geen zwangerschap is, dat ik weer weken moet wachten :( 

Nou mensen ik weet bijna zeker dat ik ongesteld ga worden!! Ik heb non stop krampen. Baal nu al als een stekker! Stiekem was ik er (weeeeer) zeker van dat ik deze keer zwanger was....pffffff

@onzeker: vervelend dat je huisarts ook niet mee kan helpen. Kan me wel voorstellen dat hij ook nog niet veel kan betekenen, maar toch.. je hoopt dat hij iets voor je kan controleren ofzo.. succes met afwachten.. zal voor je duimen!
@jmdh: hoe komt het dag je zo vroeg wakker bent denk je? Is er een reden voor? 
@linda: spannend..... niet iedereen test positief voor de NOD. Dus toch echt even afwachten. Ga ook voor jou duimen! Nog 3 dagen geduld, zet ‘m op.
@BV: heb je vaak erge krampen voordat je gaat menstrueren? Hoe weet je zeker dat je ongesteld gaat worden? Ben je al lang bezig om zwanger te worden? 
Ik heb ook krampjes.. zwaar gevoel in mijn buik. Geen idee wanneer mijn eisprong was / is. We  wachten af tot de 17e.

Terug
Bovenaan