Wachten tot de test

@Djenna-Adam en @LiefLeven: is dit jullie eerste kindje? Bij ons wel. Ben zelf 28 en sinds oktobet gestopt met de pil. 
 
Whaa, ik zou wel willen dat het nog maar een paar dagen duurde. Hier nog minimaal 10 dagen wachten tot NOD. Late eisprong en dus een nog latere NOD. Ik hoop voor jullie dat er straks een mooi roze lijntje op de test komt! 
 
Liefleven echt he ? wachten duurt zo lang.....
@gebruiker1008 oke dankje voor je reactie echt misselijk dat je niets kon eten of maagzuur? Ik heb wel beetje andere smaak op sommige dagen en gister maagzuur maar kan ook toeval zijn
 
[quote quote=10169396]@Djenna-Adam en @LiefLeven: is dit jullie eerste kindje? Bij ons wel. Ben zelf 28 en sinds oktobet gestopt met de pil.[/quote]
Yess voor ons ook eerste kindje. Ik zelf ben 22 en mijn man 26. En ben sinds mid novmeber gestopt met de pill
 
[quote quote=10169448]Dankjewel allemaal! @san-dra, Ik voelde me een beetje misselijk. Voor de rest had ik geen idee. Iedereen succes![/quote]
Gefeliciteerd!! Welke test heb je gedaan. Een early test geloof ik toch? 
 
@djenna-adam, ilnheb een test gedaan van sensitest. Niet een echte speciale  early. Maar die zijn wel heel gevoelig. Die zaten bij de ovulatie testen.
@san-dra, Ik ben vorige week heel ziek geweest. Diaree en misselijk dus ik dacht dat het daar nog aan lag. Maar ik heb geen last van maagzuur en kan alles gewoon eten. Wel at ik minder.
 
Gefeliciteerd gebruiker...
Klote BenB, das toch elke keer weer balen :(
Djenna-adam, ga je niet al eerder testen? Ik kan dat geduld niet opbrengen 
Ik heb vandaag weer een early-test gekocht, het liefste gebruik ik hem morgen, maar eigenlijk is het dan weggegooid geld. Ik kan beter nog ff wachten, maar ben zo ongeduldig als het hier op aankomt. Gek word ik ervan
 
Terug
Bovenaan