Wachten.....

Na het stoppen met de pil en de ontrekkingsbloeding met goede hoop ovulatie testen gedaan van Action en een Positief streepje gekregen maar die was niet gelijk of donkerder dan de test streep. Die ronde afgewacht tot mijn eerste echter ongesteldheid om te weten hoelang mij cyclus is. Bleek dus 26 dagen te zijn. Nu vanaf dag 10 aan het testen, al 3 dagen helemaal niks te zien. Ik doe het netjes rond 16u smiddags en drink en plas aantal uur niet van te voren. Ik heb wel wat meer wit kleurige afscheiding.
Iemand tips?
Gewoon 1x per dag blijven testen tot een positieve test? 

Hi allemaal!
Ook ik wil me graag aansluiten en eigenlijk meteen een vraag inkoppen:
Donderdag is mijn NOD. Vandaag een early test (Action) gedaan. Daar kwam na 5 minuten niks zichtbaars op, maar na 10 minuten wel degelijk een licht streepje. Maar op de bijsluiter staat dat je het na de eerste 5 minuten niet meer mag aflezen. Hebben jullie wel eens een negatieve test gehad, die later toch positief werd, terwijl je niet zwanger was?
Alvast bedankt voor jullie reactie 

Hoi Iedereen

Ik sluit me ook graag aan. 
Eind aug gestopt met de pil, begin oktober positief getest maar dan helaas midden oktober vroege miskraam. 4nov dan ongesteld. Nu 2 dagen overtijd maar helaas net ongesteld geworden.. Wat een vermoeiend proces. Begrijp niet zo goed waarom het de 1e x meteen raak was en dan toch nog mislukken. Geen idee hoe je die rondes dan moet tellen? Zit ik nu ik ronde 3 en dan na maandstonden Ronde 4?

Hopelijk voor ons allemaal positief nieuws binnenkort!

Hoi iedereen!
Ik ben nog steeds Elisanne, maar heb mijn naam moeten aanpassen omdat ik niet meer kon inloggen (?) haha.
@Lisaaa; gewoon blijven testen! Ik had de eerste keer na verwijderen van spiraal ook 25 dagen, maar daarna 37 en nu een eisprong op dag 16. Je lichaam is aan het uitbalanceren.. als je ervoor zorgt dat je hormonen op orde zijn (goed eten, drinken, slapen, vitaminen) zal dat vast goed komen. 
@anoniemvrouwke; geen idee! Misschien later nog eens proberen? Heb je dat inmiddels al gedaan? 
@gebruiker1017...; wat naar dat je een miskraam hebt gehad! Ik weet niet hoe je na een miskraam tellen moet, ik neem aan dat je gewoon je kansen telt, dus iedere keer dat je een eisprong hebt gehad? Heel veel succes, hopelijk blijft de volgende zitten! 
Ik heb vanochtend een ovulatie knaltest gehad! Ben erg blij, want zit op dag 16 en de vorige keer duurde mijn cyclus 37 dagen. Dit keer dus 30 dagen en word ik over twee weken ongesteld (of niet!!). We gaan het mee maken.
Succes iedereen! 

Goedemorgen wat spannend ik hoop zo voor je dat het gaat lukken? hou je ons op de hoogte? Ik Krijg 21 december mijn 1e echo zo spannend duurt lang dat wachten maar het is het allemaal waard?

Ik heb mijn piek gevonden! Nu afwachten en duimen. Is jullie NOD ong 14 dagen na de piek? Mijn piek is op dag 17 van de cyclus. 

Terug
Bovenaan