Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi vanmorgen nog een keer getest en nu was het een leeg rondje zo snel al ik heb geen idee of mijn eisprong al geweest is
Wordt afwachten tot mijn nod
Hoi vanmorgen nog een keer getest en nu was het een leeg rondje zo snel al ik heb geen idee of mijn eisprong al geweest is
Wordt afwachten tot mijn nod
SNWV, heb je nog iets gevonden wat je bezig kon houden?
Kaboutertjeee, het voelt inderdaad allemaal een beetje stiekem en geheimzinnig.
Hebben jullie ook dat je hypergefocused bent op alle kwaaltjes en dingen die symptomen zouden kunnen zijn? Ergens heb ik hoop, maar denk ook dat het nooit de eerste keer al raak kan zijn.
Gister een donkere ovulatietest gehad, maar nog net niet donker genoeg. Ik hoop/verwacht vandaag of morgen een echte positieve ovulatietest. En dan nog tot begin december wachten voor ik eindelijk weer een zwangerschapstest kan doen.. wachten duurt inderdaad lang!
Ik ben compleet nieuw op dit forum, maar wat fijn dat er zoiets bestaat! Ik doe dus graag mee
Inmiddels zo'n 1.5 jaar zonder de pil (om andere redenen dan zwanger worden) en 1 week geleden voor de derde keer ongesteld geworden helaas. Dus zoals ik dat hier lees zit ik dan in de 4e ronde?
Ik las net ook dat iemand had gezegd dat ze voorheen niet gedacht had dat zwanger worden echt een heel proces was, hier hetzelfde geval haha!
Ik merk dat ik het echt super moeilijk vind om los te laten en dat mensen die niet bezig zijn met zwanger worden of nog geen kinderen hebben, dat moeilijk vinden om te begrijpen.
Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten? Deden jullie dat vanaf het moment dat jullie besloten om voor een babytje te gaan?
Ik ben ook nieuw! Wij zijn bezig met de derde ronde. Op 9 november positief getest met ovu test.. Gemeenschap op 8 november gehad.. (daarvoor ook een aantal dagen) Nu dus in afwachting of ik ongesteld word of niet. Ik heb wel weer pijn in mijn rug zoals ik bij eerdere menstruaties ook altijd heb, dus denk ik dat het niet is gelukt. Dit is de 3e ronde! Vorige maand de 18e ongesteld.. Vandaag weer de 18e maar denk dat het later doorzet. Hopelijk helemaal niet... Wachten dan maar