Wachten.....

Helaas is de derde ronde bij ons niet gelukt. Nu in de 4e en ik heb al symptonen die er ook zijn als ik ongesteld moet worden. Moet volgende week maandag ongesteld worden. Het irritante is dat ik steeds over tijd ben.. 

Hoi allemaal! Leuk dat dit forum zo actief blijft!
@faye; Wat lief dat je dat weet zeg! Ja, as donderdag/vrijdag mijn NOD, spannend weer. Hoe gaat het met jou?? Wanneer is je echo? Hoe voel je je?
@Lisaaa; mijn NOD wisselt nogal. Eerste ronde na verwijderen mirena was het 10 (kort dus), tweede ronde 12 en de laatste was mijn NOD 14 DPO. Vind het nog steeds grappig dat ik steeds bekender raak met het afkorting vakjargon, haha. 
@unicorn; succes met het wachten! 
Hoe gaat het met anoniemvrouwk, gebruiker 1017.... en gebruiker 8899....? 
Ik hoop dat kerst jullie iets moois brengt ☺️

Mm trouwens.. wat zouden jullie doen? Ergens tussen 6-7 dec mijn eisprong gehad. Nu al testen of wachten tot donderdag/vrijdag? 
Ik dacht dat ik al wel redelijk lekker bezig was met mijn ongeduld. Niets is minder waar?

Hoi allemaal,
Wat heerlijk om dit forum te lezen, in die zin, ik dacht echt dat ik als enige toch steeds stiekem aan t googelen ben naar tips and tricks. Gaaf ook dat er ook al succesverhalen tussen zitten! 
Mijn vriend heeft al kinderen uit een eerdere relatie. Ik heb nog geen kinderen. Volgende week zou ik volgens de berekeningen moeten ovuleren dus komt de eerste poging er aan. Bizar spannend.. Vraagje: zweren jullie bij de ovu tests? Ik menstrueer erg regelmatig dus vroeg me af of zo'n test dan echt een must is?

Hoi Xlous!
Ja, ik zweer daarbij, maar dat komt ook omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb! 
Bedankt voor jullie adviezen voor het testen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem net toch heb gedaan.. kon het simpelweg niet laten! 
En.. ik zie een heel heeeeel licht streepje. Probeer een foto toe te voegen, maar weet niet hoe dat moet. Ik heb het net getest met zeer verdunde avondurine.. het zal toch niet? 
Morgen nog maar eens testen, vooralsnog is het gewoon niet zo! Kunnen jullie eens meekijken met de foto? 

@XLousX ik heb twee keer getest en mijn ovu zit rond de 8/9e dus wel een beetje gelijk. Ik wist het totaal niet dus door te testen weet ik nu wel wanneer mijn ovu plaats vind. Ik ben iemand zonder geduld dus dan is het wel fijn.
@Elisanne je moet de afbeelding ergens uploaden en dan kan je de link toevoegen in een bericht. Ben benieuwd! Een licht streepje is wel een streepje..

Terug
Bovenaan