Wachten.....

Hi iedereen!
Ik ben inmiddels ongesteld.. ik heb een cyclus van 37 dagen! Ik denk dus dat ik toch ergens mijn eisprong heb gemist. Deze ronde maar eens gaan proberen met eisprong testen! Heeft een van jullie ook een onregelmatige cyclus na het verwijderen van de mirena? 

Hoi hoi!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat goed! ? ben je vast al iets verder dan 2 weken toch :)? Je mag tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie tot nu.
Ik ben nu 6 of 7 weekjes. Volgende week eerste echo dus dat is wel spannend :). Buiten enorme buikpijnen en beetje benauwdheid gaat het super. Hoe voel jij je?

He Faye wat leuk 6 weken al gaat snel ik ben morgen 4 weken precies nog wel heel pril hoor maar oh zo leuk?. 
Ik heb ook pijn in mijn buik schijnt de baarmoeder te zijn die aan het groeien is leuk als we elkaar op de hoogte kunnen houden via de app leuk idéé? 
Spannend hè eerste echo lijkt mij echt heel mooi en dan kun je ook het hartje horen??

Hoi allemaal,
Wat een herkenbaar forum onderwerp dit! Ik heb mijn eerste menstruatie gehad na het stoppen met de pil, cyclus van 26 dagen.
Ik ben zo ongeduldig haha! Heel veel rondneuzen op Google en forums.
Ga de komende week ovulatie testen doen. 
Ben bang dat ik te enthousiast ben en het tegenvalt als ik gewoon weer ongesteld wordt..
Leuk om te lezen hoe het blij jullie verloopt! 

Gefeliciteerd gebruiker889912! Geweldig nieuws! En wat leuk om wat van je te horen Faye, fijn om te horen dat alles goed gaat! 
Ik ben aan het wachten op mijn ovulatie.. zit nu op dag 15. Als ik terugkijk was ik vorige cyclus mega misselijk rondom mijn eisprong, misschien dat dat nu wel weer gebeurd? 
Ik hoop dat ik straks bij jullie zwangeren mag aansluiten haha.. we gaan het zien. Blijft spannend! 
@lisaaaa: spannend he? Ik hoop op een goede uitkomst voor je! Duimen, duimen, duimen! 

He Elisanne wat spannend ook voor jou lijkt mij leuk kunnen we onze zwangerschap met elkaar delen? ik ben aankomende week 5 weken veder voel ik mij goed af en toe nog buikpijn maar dat is ook alles 6 januari afspraak bij verloskundige ben erg benieuwd tot gauw?

Terug
Bovenaan