Wachten.....

Dan denk ik dat ook maar eens aanhaak;) Zelf ben ik nu in de 3e ronde. Al heb ik ook een ronde gehad dat we het gezellig hadden 4 dagen voor de eisprong en vervolgens ziek wer, dus die reken ik even niet mee. 
Vandaag mijn eisprong gehad denk ik. Dacht m te voelen, ben heel regelmatig, dus gebruik alleen een app voor timing. Daarna afwachten.. rond de jaarwisseling.. zou toch een leuk cadeautje zijn;) We gaan voor een tweede en de vorige keer was het in 1x raak. Vervolgens ben ik door de zwangerschap heen gevlogen en ben ik nu meer gespannen nu het niet meteen raak is. Ergens wel goed om dit te ervaren. Kijk er nu veel meer naar uit! Hopen dat het ons nog eens gegeven is. 

Groetjes Jane

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier maar wat leuk om allerlei dingen te lezen.  Voor ons is dit de eerste en heb sinds februari dit jaar mijn implanon laten verwijderen. Sinds mei ongesteld geworden en nu sinds september besloten om serieus ermee bezig te gaan.   Dit is nu de derde ronde voor ons want ik heb een cyclus van 34-44 dagen.
24 december is mijn NOD. Wanneer kan ik het beste testen? 

Ik kan het niet geloven maar.... dit is de test van vanochtend. Had pas as vrijdag mijn NOD moeten hebben, is het dan niet een heeel vroeg resultaat? Ik kan het gewoon echt niet geloven! 
@doutzen; wanneer is jouw NOD? En @Unicorn, ik begon al te testen vanaf 5 dagen voor NOD.. dus dat zou vandaag zijn! Maar dat is wel heel vroeg... @jane; succes! Ik hoop dat het je snel gegeven wordt.. 

Hallo!

@Elisanne.  Wist niet dat je zo vroeg al kon testen! Gefeliciteerd. Wat fijn om ook succesverhalen te lezen hier. 

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je zo vroeg al duidelijk resultaat hebt!!

unicorn, ik zit met dezelfde NOD en heb vanochtend negatief getest. Hoop dat er morgen een streepje komt, maar hou er ook rekening mee dat het niet gelukt is.
wanneer ga jij beginnen met testen?

FLeurBo/ Unicorn, Ben ook benieuwd! want ik zit er maar een dagje naast, de 24e. As vrijdag heb ik met het werk een etentje en zaterdag met vrienden voor kerst. Wat kan ik het beste doen? Miss vrijdag testen? Dat is volgens mijn app 4 dagen voor NOD

Terug
Bovenaan