Wachten.....

@elisanne oooh wat super. Ik feliciteer je alvast voorzichtig. Zou 1 dag na je nod ook nog een test doen. 
@FleurBo Ik ga pas dinsdag testen. Ik weiger het om weer te gaan testen zo ver van te voren haha. Nod is pas 23ste. 
@Manou ik heb gisteren ook nog een drankje op. Ik ga niet all the way maar zo lang ik geen positieve test heb doe ik gewoon alles 
Het gekke is dat ik met ongesteldheid wel al ver van te voren altijd heel erg rugpijn krijg. Nu heb ik dat niet maar had wel een paar dagen gevoelige borsten en nu is het ineens weg... 

[quote quote=10275571]Ik kan het niet geloven maar…. dit is de test van vanochtend. Had pas as vrijdag mijn NOD moeten hebben, is het dan niet een heeel vroeg resultaat? Ik kan het gewoon echt niet geloven! @doutzen; wanneer is jouw NOD? En @Unicorn, ik begon al te testen vanaf 5 dagen voor NOD.. dus dat zou vandaag zijn! Maar dat is wel heel vroeg… @jane; succes! Ik hoop dat het je snel gegeven wordt.. Hallo![/quote]
Wauw gefeliciteerd! Wat een snelle test ook indd!

@Elisanne wow gefeliciteerd ????Wat leuk zeg!! Ik had ook 3 dagen voor mijn nod getest en zwanger is toch echt zwanger en je mag er 2 weken bij optellen he?

@Elisanne wow gefeliciteerd ????Wat leuk zeg!! Ik had ook 3 dagen voor mijn nod getest en zwanger is toch echt zwanger en je mag er 2 weken bij optellen he?

@Elisanne wow gefeliciteerd ????Wat leuk zeg!! Ik had ook 3 dagen voor mijn nod getest en zwanger is toch echt zwanger en je mag er 2 weken bij optellen he? dus dan ben je 4 weken!!

Van harte gefeliciteerd! Ik had bij mijn eerste ook 3 dagen voor NOD een positieve test. Het is wel heel vroeg, inderdaad vrijdag ook nog even testen.. hopen dat het lekker blijft zitten!

Van harte gefeliciteerd! Ik had bij mijn eerste ook 3 dagen voor NOD een positieve test. Het is wel heel vroeg, inderdaad vrijdag ook nog even testen.. hopen dat het lekker blijft zitten!

Gefeliciteerd allemaal! Super leuk joh!
Ik heb mezelf beloofd om niet te testen. Al vind ik het wel moeilijk. Stiekem denk ik ook gewoon dat ik ongesteld word. Vanwege de symptonen die ik heb.

Terug
Bovenaan