Wachten.....

[quote quote=10275881]Gefeliciteerd allemaal! Super leuk joh! Ik heb mezelf beloofd om niet te testen. Al vind ik het wel moeilijk. Stiekem denk ik ook gewoon dat ik ongesteld word. Vanwege de symptonen die ik heb.[/quote]
mmm ik ken het gevoel. Ik merk dat ik dat bijv ook zeg uit bescherming. Ik ga morgen ochtend voor het eerst testen 4 dagen voor mijn NOD.

Jaa idd uit bescherming voor je zelf. Ik voel dan ineens van alles aan me lichaam. Maar heb niet te rugpijn die ik altijd had voordat mijn menstruatie begon. Ik wacht gewoon geduldig af

[quote quote=10275919] mmm ik ken het gevoel. Ik merk dat ik dat bijv ook zeg uit bescherming. Ik ga morgen ochtend voor het eerst testen 4 dagen voor mijn NOD.[/quote]
Spannend! Laat je ons weten wat eruit komt?

Hm ik ervaar allerlei rare klachtjes, zo n rare smaak in mn mond, vreetbuien?, en veel afscheiding(sorry voor de detals) en ik ruik soms heel scherp waardoor ik me misselijk voel, maar lijkt me dat t nog niet kan, nod is de 29ste pas.... zal het me wss verbeelden. 

@ikbendoutzen
Je bent niet de enige hoor. Bij mij begonnen de klachten 4/5 dagen na de eisprong. Heb al van alles gehad. Ik ben nogal gevoelig voor hormonen. Spannend de 29ste duurt nog wel even. De 23ste is in zicht maar ben bang voor een negatieve test

[quote quote=10275975] Spannend! Laat je ons weten wat eruit komt?[/quote]
Tuurlijk! 

[quote quote=10275982]@ikbendoutzen Je bent niet de enige hoor. Bij mij begonnen de klachten 4/5 dagen na de eisprong. Heb al van alles gehad. Ik ben nogal gevoelig voor hormonen. Spannend de 29ste duurt nog wel even. De 23ste is in zicht maar ben bang voor een negatieve test [/quote]
Hmm, ik ben dus bang dat ik mezelf gek denk maar ervaar wel weer. 
Spannend! Er is maar 1 manier om erachter te komen.......

Bij alles wat ik voel denk ik oh zal het? Nee zal wel symptomen zijn van menstruatie. Ik houd mijn menstruatie netjes bij. Oktober was het de 18e en november de 23ste. Dus eigenlijk 5 dagen over tijd. Had een test gedaan en die was negatief dus toen wist ik t al. Dit is de afgelopen 3 maanden elke keer zo gegaan.

Terug
Bovenaan