Wachten.....

Wat is wachten toch moeilijk! Heb op 6 december een positieve ovulatietest gehad. 14 of 16 erbij optellen tot de menstruatie begint?  In mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was het al13 dagen na de ovulatietest, dat zou dus gisteren al zijn. 
Vanmorgen getest met een early, negatief. Maar ook nog niet ongesteld. Wel lage rugpijn en lichte buikkrampen, kan natuurlijk ook een innesteling zijn. 
Man wat kun je jezelf gek maken he :p

[quote quote=10276057]
Wat is wachten toch moeilijk! Heb op 6 december een positieve ovulatietest gehad. 14 of 16 erbij optellen tot de menstruatie begint? In mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was het al13 dagen na de ovulatietest, dat zou dus gisteren al zijn.
Vanmorgen getest met een early, negatief. Maar ook nog niet ongesteld. Wel lage rugpijn en lichte buikkrampen, kan natuurlijk ook een innesteling zijn.
Man wat kun je jezelf gek maken he :p
[/quote]
Hoi Gietje
ik heb toevallig ook 5/6 dec posi ovu gehad ga morgen ochtend testen met de early test van Kruidvat. Heb jij zelf een regelmatige cyclus of niet? 

Spannend hoor! 

@manou dit is pas onze 2e ronde. Hiervoor heb ik 16 jaar de pil geslikt dus ik weet eigenlijk niet eens wat mijn cyclus is. Vorige ronde was hij precies 28 dagen. Op dag 16 eisprong en dag 28 ongesteld. 

Nu eisprong rond dag 14 al gehad, morgen is dag 28. Ben benieuwd.

[quote quote=10276085]@manou dit is pas onze 2e ronde. Hiervoor heb ik 16 jaar de pil geslikt dus ik weet eigenlijk niet eens wat mijn cyclus is. Vorige ronde was hij precies 28 dagen. Op dag 16 eisprong en dag 28 ongesteld. Nu eisprong rond dag 14 al gehad, morgen is dag 28. Ben benieuwd.[/quote]
Wel regelmatig ja! Dat is wel fijn. En spannend houd je ons op de hoogte? Wanneer ben je van plan te testen? 
Ik heb helaas net beetje bruin bij Mn afsch gehad. Hoop niet dat het doorzet. 

Vanmorgen al getest, negatief.
Maar met die lage rugpijn kan het ook goed zijn dat de menstruatie toch doorkomt. Iedere keer weer spannend als ik naar het toilet moet.
Bruin kan ook van een innestelingsbloeding zijn, dus wie weet...!

[quote quote=10276096]Vanmorgen al getest, negatief. Maar met die lage rugpijn kan het ook goed zijn dat de menstruatie toch doorkomt. Iedere keer weer spannend als ik naar het toilet moet. Bruin kan ook van een innestelingsbloeding zijn, dus wie weet…![/quote]
Ja dat las ik al inderdaad. Wanneer ga je anders weer testen? T blijft spannend dat snap ik zeker. Denk dat meer dames het hier herkennen.
laten we het hopen dat het een innesteling is. Maar krampjes in Mn buik die ik al twee dagen heb zie ik het een beetje somber in. 

Jammer joh! Ik heb echt last van mijn onderrug met vlagen. Normaal zit het op twee plekken en nu komt het met vlagen links of rechts. Gevoelige borsten zijn bijna weg heel gek. We zien het wel. Het kan of het kan niet. Verlies nog steeds witte afscheiding. 

Terug
Bovenaan