Wat eten we vandaag?

hihihi, petratjuh, succes! wij eten het altijd met soep en dan hebben we echt genoeg!

Mijn probeersel van net is goed bevallen! YESSS

vanavond hebben we kliekjes dag, heb nog over van de nasi met zoetzure kip van woensdag voor manlief en ik heb nog van gisteren aanrdappels met hollendse gehakschotel.. makkelijk!!

Vanavond groentesoep met kruidenstokbrood (je weet wel waar de kruidenboter al in zit), morgen macaroni uit de oven (hééééérlijk) en zondag is eigenlijk altijd patat dag...Gelukkig kan vriendlief ook aardig leuk koken dus mocht ik net bevallen zijn krijg ik evengoed een lekker prakkie! En er ligt desnoods ook nog pizza in de vriezer, altijd makkelijk!

Wij hebben net gebakken krieltjes, schnitzel met gebakken champignons en sperzieboontjes gegeten. 'T heeft me erg goed gesmaakt!

Nou die franse spercibonenschotel moet wachten tot morgen!! Veel harde buiken en gewoon bah.... vriendlief een smsje gestuurd en hij heeft chinees mee genomen.

Liefs Noah

Zonde, maar ik hoop dat de chinees je goed gemsaakt heeft en dat je harde buiken inmiddels weer weg zijn.

Bij ons is het lasagne geworden.

ik maak voor mezelf een pasteitje met ragout vandaag.... voor mijn man weer een stokbroodje filet en uitjes/augurkjes..

Had voor na de bevalling snert gekookt, maar dat was wel genoeg voor 3 dagen..... Er staan nu 2 bakken in de diepvries en de 3e hebben we heerlijk opgegeten vandaag. De buik van Zoë moet op knappen hebben gestaan, zo heeft ze zitten eten. Dat mondje bleef maar open gaan

Terug
Bovenaan