Wat gaan we doen vandaag?

Nou Noah, half 10 is ook echt uniek, hoor. Dat deed hij wel toen hij nog klein was, tot een jaar of 1 maar daarna werd het steeds vroeger. Hij dendert nu 9 van 10 keer voor 7-en onze slaapkamer in, pfff. Maar ja, als mijn man dan werken is en ik  nog half verder slaap, gaat hij spelen of tv kijken.

Dan toch lekker van genieten, Bibi! Zoë komt tot nu toe haar peuterbedje nooit uit, de gekke meid. Hoe bij-de-hand ze anders is, zo braaf blijft ze in haar bedje onder de dekens spelen...... , zowel s'morgens als s'middags!   Zal vast nog wel een keer veranderen. Tot nu toe houdt ze het bij kletsen, of roepen dat ze toch echt wakker is.

@Edith,
Heb je een beetje goed gevoel over je sollicitatiegesprek?

Nou voor vandaag ga ik de computer afsluiten en zo lekker naar bed. Het is wel mooi geweest voor vandaag!

Liefs Noah

Hi meiden!
Bedank voor al het succes wat jullie me hebben toegewenst! ik had ook echt niet verwacht om met dikke buik nog een sollicitatiegesprek te doen. Had ook niet heel actief brieven gestuurd omdat me dat nu toch vrij zinloos leek.
Maar dit is dus een heel jong en klein bureau en ze hebben heel hard mensen nodig. Ik vond het allemaal best aantrekkelijk klinken, maar moet de dingen wel nog even op een rijtje zetten. Ik wordt volgende week gebeld of ik wat hun betreft op een 2de gesprek kan komen of niet...spannend!

Wat doen we vandaag....het 1ste kinderfeestje van onze dochter vieren! Ze is afgelopen maandag 5 jaar geworden en vandaag gaan we met 4 vriendinnnetjes naar de bioscoop, naar de film van Sinterklaas! En daarna lekker frietjes eten. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

Ja, Noah, van die tijden geniet ik zeker, haha.
@Edith, nog gefeliciteerd dan en veel plezier in de bioscoop.

ja wat gaan we is doen vandaag.... ik heb al boodschappen gedaan me bed gewassen me ramen gezeemd buiten en moet nog wat wassen en opvouwen.. zit nu ff uit te blazen dat ramen gezeemd is toch niet meer zo makkelijk..

Hey Edith, veel plezier met je kinderfeestje. Wel leuk om met de kids naar de bios te gaan.... heb je er zelf ook even rust onder de film.

Hier heb ik vanmorgen de boodschappen gedaan, een paar wasjes gedraaid en ben nu bezig met snert aan het maken. Kan ik straks in de vriezer doen voor in de kraamtijd of als ik met de kleine geen zin heb om te koken. Er staat zo'n 4 liter op het vuur, dus meer als genoeg.

Gooi onze dochter zo lekker op bed en dan ga ik ook ff liggen. Heerlijk die buik even rusten, wordt nu toch echt zwaar.

Liefs Noah

Lekker actief allemaal! Wij hebben na het uitslapen ook nog even wat kleine klusjes gedaan (die nog op stapel stonden) en nu eventjes pauze.

Over een half uurtje duik ik dan even in de papieren en dan houd ik er ook maar weer mee op voor vandaag.

Ik zit eindelijk ook even op de bank, vanmorgen is mijn zoontje met oma naar een sinterklaasfeest geweest en ik heb ze gebracht en gehaald en bij haar thuis gewacht en ondertussen  nog even op zoek geweest naar een leuke kaart voor haar (ze is morgen jarig) en toen nog even vitamine K gekocht voor de kleine want dat had ik ook nog niet en ook daar zagen we weer zwarte pieten, dus ja, daar moest meneer toch echt even heen. En toen naar de bakker en even naar de bloemist, daar hadden ze al mooi kerstgroen, dus maar alvast gelijk een paar mooie takken meegenomen. Volgende week is het meeste alweer weg. En nu dus eindelijk even met de benen omhoog op de bank. Ik had al superklote geslapen, ieder half uur wakker van de pijn in mijn heupen/bekken en dan word je al gebroken wakker en dan nog zo'n druk dagje, pfffff. Ik ben gesloopt. Nu even een bakkie thee en dan toch nog maar even de vaatwasser uit- en inruimen, anders is het gelijk weer zo'n puinhoop. En dan vanavond, heeeeeeeeeeeelemaal niks, alleen nog even op het forum

Terug
Bovenaan