Ik zit eindelijk ook even op de bank, vanmorgen is mijn zoontje met oma naar een sinterklaasfeest geweest en ik heb ze gebracht en gehaald en bij haar thuis gewacht en ondertussen nog even op zoek geweest naar een leuke kaart voor haar (ze is morgen jarig) en toen nog even vitamine K gekocht voor de kleine want dat had ik ook nog niet en ook daar zagen we weer zwarte pieten, dus ja, daar moest meneer toch echt even heen. En toen naar de bakker en even naar de bloemist, daar hadden ze al mooi kerstgroen, dus maar alvast gelijk een paar mooie takken meegenomen. Volgende week is het meeste alweer weg. En nu dus eindelijk even met de benen omhoog op de bank. Ik had al superklote geslapen, ieder half uur wakker van de pijn in mijn heupen/bekken en dan word je al gebroken wakker en dan nog zo'n druk dagje, pfffff. Ik ben gesloopt. Nu even een bakkie thee en dan toch nog maar even de vaatwasser uit- en inruimen, anders is het gelijk weer zo'n puinhoop. En dan vanavond, heeeeeeeeeeeelemaal niks, alleen nog even op het forum