Wat gaan we doen vandaag?

quote: daan_tjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2008 17:15:18'));

Weekee bij mij ook geen echte prop hoor! gewoon slijmverlies en dat werd gedurende de dag wat meer en bloederiger haha

liefs Daantje

Kijk, ik ben blij dat ik dit nu net even lees. Wilde het sowieso al even gaan vragen en ik dacht net: als het straks weer gebeurd dan bel ik de vk. Het is namelijk nog slijmeriger nu en echt viezig bruin... ik dacht: "Ik kan me toch niet stiekem vergissen dat dit vrichtwater is he? Want als dat bruin is moet je als de sodemieter bellen"

Na je verhaal hier ga ik er dus maar gewoon vanuit dat het echt de slijmprop is (met slijm inderdaad) en ga ik verder met het noteren van de weeen. Tijdens het eten kreeg ik ze net om de paar minuten..nu is het weer iets rustiger.

Fijn dat we allemaal zo met elkaar mee leven. het is voor iedereen echt spannend nu. Ik blijf aan je denken hoor Bibi!!!

Succes Weekee, volgens mijn gevoel mag jij vannacht al aan de bak.

O Weekee, wat spannend, zou het dan toch doorzetten! Als je vliezen breken dan heb je het idee dat je plast, maar dat je er geen controle over hebt. Het rook bij mij niet overdreven zoet, zoals ze zeggen bij pufcursus. Althans vond ik.
Bij onze dochter had ik een hoge scheur, dus verloor af en toe een scheutje, niet dat in 1 keer alles eruit kwam, maar het net zo vloeibaar als urine.

Nou Bibi, mijn laatste keer hier op het forum vandaag en natuurlijk kan ik niet weggaan zonder een dikke  knuffel voor jou. Hopelijk kun je vanavond nog wat slapen en uitrusten en hou je morgen (!) je kleine al in de armen. Onvoorstelbaar.

Hey Saskia, een leuk weekend weg gehad? Kan me voorstellen dat je nu helemaal kapot bent en lekker op de bank kruipt. Alles nog rustig gebleven? Het rommelde toch zo  voordat je wegging.....

Nou Daantje, je hebt er binnenkort een paar mede-moeders bij hoor!! Eindelijk!!

Liefs Noah

Er is (helaas) totaal nog geen regelmaat te vinden in die weeen van mij. Niet qua tijd en niet qua heftigheid, dus ik denk dat ik de nacht nog wel gewoon doorkom. We zien morgen wel weer verder.

Truste dames!

Ha Weekee,

Mijn weeen kwamen in het begin niet regelmatig maar er zat ook verschil in als ik liep op ging zitten....

Als ik door de kamer ging lopen kwamen ze om de 5 a 7 minuten en ging ik zitten kwamen ze om de 9 a 11 minuten maar waren ze ook heftiger.

ik heb toen toch de vk gebeld en had al 4 cm........dus hoop voor je dat het snel doorzet kan goed zijn dat als je een tijdje op bed ligt dat het dan echt doorzet en dat je binnen een paar uur 10 cm hebt! hoop het voor je!

Probeer nog wat te rusten/slapen!

liefs daantje

@Weekee, Misschien heb je de kleine al in je armen...... Klinkt allemaal heel spannend!!!!! Als je aan t bevallen bent, heel veel sterkte!!!!     enne meiden vandaag dan misschien wel twee baby's erbij hé!! Ben zo benieuwd  

groetjes Annemarie

hoi,

Weekee...hoop dat de weeen hebben doorgezet en dat je inmiddels bevallen bent!

Hier gaan we zometeen eerst maar ff de honf uitlaten (was nog ff te kapot van een kein stukje fietsen naar school.....hoezo helemaal geen conditie meer)
en daarna maar proberen boven te zuigen, moet nog een wasmachine aanzetten en dan ga ik lekker rustig aan doen......

Stiekem hoop ik ook een beetje dat het bij mij ook eindelijk gaat beginnen maar'ja ben pas 38 weken dus kan nog wel ff en dat de 1e van ons 12 dagen te vroeg was zegt helaas niets...........maar ben het gewoon helemaal zat....

Iedereen een fijne dag en hoop dat er vandaag veel baby's geboren gaan worden

liefs,

bianca

Hoi meiden,

Goedemorgen. Ik hoop zo dat er vandaag meer baby's geboren worden. Voor Bibi is het een hele spannende dag natuurlijk, die weet zeker dat er schot in gaat komen. En voor Weekee is het ook spannend. Wat een verhalen las ik net zeg haha...wel leuk hoor. Ga je een middagje weg is er gelijk weer zoveel geschreven.

Inmiddels dacht ik ook vannacht dat het zou gaan beginnen. Gewoon een gevoel. Ik was zo opruimerig nog gisterenavond en ik had alles voor de kids al klaarliggen voor de volgende schooldag, kleding etc. Ik had goede hoop. Maar helemaal niks hoor. Vanmorgen wat bandenpijn en verder noppes.

@ Weekee, meid ik ben zooo benieuwd. Die slijmprop heb ik bij mijn eerste zwangerschap wel verloren ja. Veel slijm met wat bloed erdoorheen bij het afvegen. Mijn water brak kort daarna en weer kort daarna begonnen de weeën. Het leek wel volgens het boekje haha....de rest van de bevalling niet overigens pffff.

Bij de 2e is dit alles helemaal niet voorgekomen. Geen prop, geen water. Raar is dat toch he. Nu heb ik al weken veel meer slijmerige afscheiding en de laatse dagen ook echt meer dan de dagen ervoor. Elke keer voel ik nattigheid en dan ga ik maar gauw naar de wc maar het blijft gewoon wit. Ik weet het ook niet hoor. Ik ben nu alweer 39 weken en 2 dagen......meiden....ik vind het TIJD!!!!

Vandaag ga ik maar een beetje rustig aan opruimen en de kerstversiering een beetje beginnen neer te zetten. De boom zal ik mee moeten wachten tot mn vriend thuis is. Maar ik kan wel al een leuk beginnetje maken dacht ik zo. Helaas moet ik ook de deur nog uit, bleh....Mijn kinderen gaan morgen kerststukjes maken op school en daar hebben ze spulletjes voor nodig, dus mag moeders weer fijn de winkels in. Zit ik net niet op te wachten nu.

@ Noah, je vroeg of het leuk was gisteren. Ja het was best een fijne middag. We hebben wat rondgewandeld en de kids hebben wat kunnen spelen. Bakkie koffie er bij en het was best even fijn om uit huis te zijn. Ik zit al weken te wachten op een baby die maar niet komt en ik was het nu echt zo zat. Ik dacht ik moet weg anders gaat het fout haha. Dus dat is wel goed geweest. Het weer zat ook mee en dat was super.

Nou meiden ik ga maar rustig aan de slag. Groetjesssss

Terug
Bovenaan