Wat gaan we doen vandaag?

Hier kwam ik op het leuke idee om de kerststal van dochterlief eens bij elkaar te zoeken en neer te zetten (van Little people).... je raad het al, kon ik alle opbergdozen met speelgoed door.... aangezien dochter ook nog eens niet wou slapen.... lag alles wat ik niet nodig had door de hele woonkamer heen!! pfffff uiteindelijk mis ik jozef en maria en 2 koningen..... maar genoeg dieren en het kinderke, dus dochter was helemaal blij!   Hoor elke keer als ze er langs loopt een kerstliedje, ze kan het natuurlijk niet laten om de engel dan even aan te raken!!

Het voordeel is nu wel dat het speelgoed weer geschift in de kast ligt en ze nu een mandje met favoriet speelgoed gewoon heeft staan.... lijkt voor vandaag weer netjes... nou ja voor even een uurtje misschien.

Liefs Noah

@ Noah, Goed dat je dat zegt over een kerststal haha, die heb ik ook ergens (op zolder) en die wilde ik dit jaar nu eens neerzetten. Leek me leuk. Dus je dochtertje helemaal blij haha. Lief he. Kan ze de kerstliedjes al een beetje dan? Wel knap hoor. Het zijn er best veel als je de engelse meetelt. Mijn kids zijn half Schots en ik heb boekjes vol kerstliedjes uit GB en das toch zooo leuk joh. We hebben gisterenavond met zn 3-tjes luidkeels zitten zingen, lukte me nog ook met die buik haha.

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Ik ben erg moe, heb de halve nacht wakker gelegen en ik ben nog naar beneden gegaan voor een uur. Wat gegeten en gedronken echt raar allemaal. Daarna ben ik apart gaan slapen in een logeerbed want ik werd gek, kon geen kant op voor mijn gevoel en hield mijn vriend wakker door mijn gedraai etc. Vannacht ga ik ook apart slapen, kunnen we allebei even bijkomen. Gisteren heb ik zo lekker geslapen dat ik de wekker niet eens had gehoord en mijn vriend me wakker moest schudden. Wat een verschil per nacht zeg.

Dus vandaag denk ik dat ik niet zoveel energie heb als gisteren. Ik ga denk ik nog eventjes terug naar bed. Kids zijn naar school en ik moet het er maar even van nemen. Misschien dat ik dan vanmiddag nog wat energie over heb.

Tot laters dames...

Oh ja @ Edith,

dus je bent ook al 38 weken joh...dat had ik niet gedacht aangezien die lijst haha maar ja als ik naar mezelf kijk..........heb ook nog zat noten op mn zang maar zou dat ooit klaar zijn voor de bevalling? Mijn brein bedenkt steeds weer iets nieuws haha. Vriendlief vind dat ook zoooo geweldig. Als hij klaar is met een klus staat er weer eentje op papier haha.. Erg he. Nah ja, nog even dan is die drang wel voorbij mag ik hopen pffff.

Tot laterssss (niet teveel doen he) ik merk aan mezelf dat ik soms stunts uithaal die eigenlijk niet meer kunnen hoor haha.

hoi Peet, dat heb ik nu oook van dat slapen... gisteren echt heel slecht geslapen, kon niet meer liggen en hele tijd wakker en dan moet je plassen he... Nu zooooo lekker gelegen, maar 1 keer eruit gemoeten en verders heeerlijk in coma gelegen hahahahaha

@ Noah, leuk is dat die kerststal dan he... daar mocht ik vroeger nooit aankomen en dan is de verleiding zo groot om toch ff....... hihihihi. Dit jaar zetten wij geen boom maar voor de rest is ons huisje helemaal in kerstsferen hoor!

Vanmorgen zijn   ze al langs geweest om onze screen te controleren. Dat is een servicecontract. Maar ik moest ineens wel €20 betalen en dr was niks aan, alleen een beetje poetsen... stelletje oplichters! Ik heb meteen gezegd dat ik wel bel als dr iets stuk is en dat ik hiervan geen gebruik meer wilde maken! Niet dus he, ik bel wel naar een ander toe!

Zo even naar vk en ik ben zenuwachtig!! Weet niet waarom maar pfff, heb de kriebels in mijn buik! Meisje is heel druk al een paar dagen en ik voel me ook vreemd dus alles even bespreken.

X Sas

Hoi meiden,

vervelend hé dat je de ene nacht wel lekker slaapt en een andere nacht weer niet.
Gelukkig heb ik daar nu niet zo'n last van maar in t begin van mn zwangerschap wel.
Wat ik wel rot vind is dat ik pas wakker word als ik t al bijna in mn broek doe. Loop   echt helemaal krom naar beneden en heb dan ook een knoerharde buik. Mn stuitje en schaambeen doen dan zeer en als ik dan gesast heb loop ik gewoon weer "soepeltjes"naar boven. Zou wel handig wezen als ik ietsjepietsje eerder wakker werd, gaat het allemaal wat makkelijker. Ik slaap of lig overdag ook nooit dus zal ook wel daar door komen dat ik zo vast slaap.

Vandaag nog maar eens overal een doekje langs halen en k wil mn "nette"servies afwassen en mn dressoir van binnen poetsen. Zoonlief is lekker aan t spelen met schroefjes en moertjes (plastic) met van die houte latjes met gaatjes. daar kun je auto-tjes mee maken enzo. (gelukkig helpt ie mee met oprapen straks)

Van de week voor controle geweest en alles was goed. Baby was niet verder ingedaald maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Was wel 3!!! kilo aangekomen in twee weken. veel vocht denk ik. totaal zit er nu 11 kilo aan, wel netjes vind ik. Heb gelijk gevraagd hoe groot hij het schatte, hij dacht dat het nu zo'n 8 pond was. Ik hoop maar dat hij t mis heeft of dat het nu dan snel komt . Als k dan twee weken overtijd ga is het vast wel een 10 ponder. Beetje nadeel van een huisarts, die strippen ook niet ofzo ze zijn meer van t komt wanneer het komt. Maar ja ik wil wel graag dat het er nog een beetje fatsoenlijk door kan.
nou ja, we zullen zien.

ga eerst een bakkie thee doen en dan gaan we maar beginnen hé!!

groetjes Annemarie

Hoi meiden,

Nou, ik heb de hele morgen zowat in bed gelegen. Had mijn wekker gezet na een uurtje en die is blijven afgaan eigenlijk om de 10 min ofzo geloof ik haha, pas rond 12 uur eruit gegaan en al die tijd elke x gestoord door die wekker, dom dom dom. Ik was echt compleet van de wereld zeg en kon het niet eens opbrengen die wekker uit te zetten of te verzetten naar een volgend uur...kan je nagaan haha...

@ Saskia, wat is een screen? ehhhh....

Petra,Een leuke vraag voor pim pam pet !!!!!!!!! een screen is een zonnescherm die net als een rolluik naar beneden draait maar dan is tie van stof (toch Noah ?)

Terug
Bovenaan